{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Så blev jeg stoppet af politi :( {{forumTopicSubject}}

kom kørende fra et lyskryds og så skulle den lige have noget gas smiley uheldigvis stod der 50 meter længere henne nogen politimænd smiley så han hoppede ud foran mig.. og havde ikke lige mulighed for at komme væk for 1 af mine venner var bag mig, og en pæn trafikeret vej som jeg ik kunne komme ud på før han var henne ved mig smiley :( smiley så skulle den på rullefelt.. inden den kom det prøvede jeg selfølgelig at drukne den med min choker, den gik ud og de havde meget svært ved at få den startet smiley den blev rullet til 65 fordi choker var på :P.... meen det lidt fucked var at da jeg kom kørene med min ven bag mig som kørte samme fart omkring de 60 stykker han havde en begrænser så de opdagede ikke en skid selv om den larmede vildt meget (han sagde til dem at det var luft filter der ik sad på og de hoppede på den OMG!) den har ulovlig udst. vario cylle karbu.. og så bagefter den han kørte der fra opad en bakke og stadig havde begrænser på sagde de til mig om vi ikke skulle hen og skubbe den op ad bakken fordi den var så langsom! haha.. og de sagde til mig at det sikkert var min vario der pillet af ? .. og at den sad ved udstødningen WTF! ? de er snot dumme de kunne se min TP powered men det lagde de heler ik mærke til.. de begyndte også at sige at min sonic var en 45'er selvom jeg blev ved med at sige nej smiley idioter!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev jeg stoppet af politi :(
Kommentér på:
Så blev jeg stoppet af politi :(

Annonce