Så blev jeg stoppet af politi :( {{forumTopicSubject}}
kom kørende fra et lyskryds og så skulle den lige have noget gas
uheldigvis stod der 50 meter længere henne nogen politimænd
så han hoppede ud foran mig.. og havde ikke lige mulighed for at komme væk for 1 af mine venner var bag mig, og en pæn trafikeret vej som jeg ik kunne komme ud på før han var henne ved mig
:(
så skulle den på rullefelt.. inden den kom det prøvede jeg selfølgelig at drukne den med min choker, den gik ud og de havde meget svært ved at få den startet
den blev rullet til 65 fordi choker var på :P.... meen det lidt fucked var at da jeg kom kørene med min ven bag mig som kørte samme fart omkring de 60 stykker han havde en begrænser så de opdagede ikke en skid selv om den larmede vildt meget (han sagde til dem at det var luft filter der ik sad på og de hoppede på den OMG!) den har ulovlig udst. vario cylle karbu.. og så bagefter den han kørte der fra opad en bakke og stadig havde begrænser på sagde de til mig om vi ikke skulle hen og skubbe den op ad bakken fordi den var så langsom! haha.. og de sagde til mig at det sikkert var min vario der pillet af ? .. og at den sad ved udstødningen WTF! ? de er snot dumme de kunne se min TP powered men det lagde de heler ik mærke til.. de begyndte også at sige at min sonic var en 45'er selvom jeg blev ved med at sige nej
idioter!
aug 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Scootere: 2 Emner: 14 Svar: 725
Du ved vel heller ikke en skid om hvad de går og laver f.eks. deres papirarbejde osv.
Men nederen du blev stoppet - hvad blev bøden på ?
aug 2006
feb 2007
Følger: 85 Følgere: 83 Scootere: 2 Emner: 64 Svar: 1.302
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 52 Svar: 120
aug 2006
maj 2007
maj 2007
maj 2007
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
Men så køb dig dog sårn en begrænser hvis du er så ræg
Jeg kan stadig ikk se det store problem i politiet.. Men stop da med at se de er snot dumme når du ikke engang selv kan stave..
Men mon ikk du også vil få et chok hvis betjenten bare lige kigger på din maskine og så siger (nu kender jeg ikk din opsætning så digter..)
Hov hov. Det er da vist en Top performance powered udst, den er ikk lovlig.
Og mindsandten, det ligner noget 19mm dell'orto, og hvis jeg ikk tager meget fejl ligner det lidt et Polini cylinder du har på, garanteret et sport.
Kender en kammi der kom ud for den situation - godt nok med en noget vildere opsætning, hvor betjenten nævnte alle de ting han havde på, og gættede sig rigtigt til vario og kobling i første forsøg (nok mere held end ja :P)
Det vil jeg sgu nok sige er mere skræmmende.
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Scootere: 1 Emner: 17 Svar: 530
Det gør det SÅ meget nemmere at læse. Og du skriver vel ting herinde fordi du gerne vil have at folk gider læse det, og komme med respons, ikk' ?
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
okt 2006
Følger: 90 Følgere: 96 Scootere: 12 Emner: 91 Svar: 1.366
okt 2003
Følger: 1 Scootere: 3 Emner: 145 Svar: 736
Så blev jeg stoppet af politi :(