{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot TKR - tuning?
  • #1   1. okt 2008 har fået af vide at de første speedfight 1'er blev lavet uden kat i udstødning og fløj ca 90 på speedo hvis den var ubegranset... men der er intet fakta i det.. ka intet bevise... har bar fået det af vide af en i scooter-city...

• rene m
    rene m Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   8. dec 2008 Nu er jeg lidt af en Peugeot nørd.Vi har i øjeblikket 4 stk Peugeot i husstanden,som alle kører og starter super.Min egen Trekker off road EU45 kører 90km/t efter speedo,jeg vil tro 75km/t hvis man måler på gps.Der er fjernet skive i vario og blendrøret er blokeret på udstødning,resten er std.Min Looxor EU45 går ca.65km/t,skive fjernet og blendrør samt katalysator er blokeret.Min søns TKR 30"går ca.60km/t med skive fjernet og blendrøret blokeret,denne er dog knap så kvik i optrækket som EU45 scooterne.Derud over har vi en Speedfight2 stående som er istandsat i sommers med komplet Stage6 tun (kun til bane).
    Det bedste ved Peugeot er deres kraftige/stive stel samt en næste uopslidelig motor.

Kommentér på:
Peugeot TKR - tuning?

Annonce