{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Peugeot tkr"
Ang Peugeot tkr
Hej sg jeg har lige et spørgsmål er der nogen her inde der ved om forgaffelen fra en Peugeot speedfight 2 om den passer på Peugeot tkr
Hej sg jeg har lige et spørgsmål er der nogen her inde der ved om forgaffelen fra en Peugeot speedfight 2 om den passer på Peugeot tkr
Skrevet af: jesper p - 5. maj
Peugeot TKR
Hey folkens! har sådan en scooter som normalt kunne køre 70 km/t der er gået ca 3 måneder da problemet startede. det er at den begynder at køre langsommere og har et dårligt optræk. den kan ku...
Hey folkens! har sådan en scooter som normalt kunne køre 70 km/t der er gået ca 3 måneder da problemet startede. det er at den begynder at køre langsommere og har et dårligt optræk. den kan ku...
Skrevet af: Mads J - 9. feb 2014
Peugeot TKR
Hej folkens. Jeg har sådan en gammel grim Peugeot TKR. Den vil ikke rigtig trække ordentligt, så jeg ville lige høre hvad der er galt. Den er sportstunet, og kører utrolig godt i forhold til u...
Hej folkens. Jeg har sådan en gammel grim Peugeot TKR. Den vil ikke rigtig trække ordentligt, så jeg ville lige høre hvad der er galt. Den er sportstunet, og kører utrolig godt i forhold til u...
Skrevet af: Tobias B [Team Gummidut] - 25. dec 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 21 Emner: 2 Svar: 23
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Husk at købe Face2Face og teste inden betaling.
Peugeot tkr