{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Dårlig og en God dag hvad med jer ? {{forumTopicSubject}}

Hey Sg....

Når nu vil jeg sku lige ud med det......

Jeg er ude og kører på min Madass her idag og der møder jeg strisserne jeg kører så til fordi jeg ikke gider og bliver taget......

Så 5 min senere holder jeg nede på en tank et par Km. væk fra der hvor jeg mødte strisserne og skal tanke. Når men jeg tanker og går ind for at betale så pludslig kommer de i deres mørkeblå ford mondeo og laver bremsespor ude foran tanken de løber ind i butikken og spørg om det er min Knallert. Jeg kan jo ikke sige andet ind ja og vi går ud og snakker.

De spørg mig så hvor hurtigt jeg kørte på cykelstien og jeg svare at jeg nok kørte de 80km/t i timen ca og så for vi en stor samtale om at det er uansvarligt hvis der løber en lille dreng ud for an mig osv.......

Når men de ser min forsikring og kørekort. de spørg så om de skal ringe til falck eller om jeg selv vil trække den ned til politistation jeg vælge så nr.2....

De spørg mig også om hvad der er gjort ved den og jeg siger så "bare en anden kaburator og udstødning" (((((host. host. se opsætning ))))) det skriver de så ned og jeg bruge 15min på at trække den ned til dem.....

15min senere...... møder jeg dem så der nede ved indkørelsen og de tager imod mig med åbne arme og Roser.....

Men her for 1 time siden sad jeg her hjemme og var lidt nede over at de skulle tage motor og diverse ting men så ringer de til mig her om aften og siger at nu kan jeg komme og hente den.....

Da min papfar og jeg så kommer der ned snakker vi så med dem og vi går ud og henter knallerten Jeg ser så at de KUN har taget Kaburatoren og udstødning og ikke motoren smiley

de har til min store fornøjelse ladet gaskabel, bolte til kabu og udstødning, og ophæng til udstødningen smiley

bøden lyder så på 1000kr. for Defekt bagbremse og tundele altså 500kr. for hver smiley

når hvad med jer har det været en god dag for jer ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig og en God dag hvad med jer ?
Kommentér på:
Dårlig og en God dag hvad med jer ?

Annonce