Stel forbindelse.. ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
hot 50.. har en stel forbindelse og det er i ledningsnettet og den er sat til ved studsen...
står så i problemet at den ikke giver en vildt stor gnist.. (mindre end det hul der er i tændrøret. )
Kan det være fordi den brændte tændingen fast til udstødningen en dag at den har taget skade ??
har skiftet tænding, karburator, cyllinder, tændrør, menbran...
men den køre fint når motoren er kold.. der kan jeg godt sparke til den og køre 80.. men når den er godt varm så kan jeg ikke køre i længere tid over 40 km/t så begynder den og lyde som om den dør ud.. altså motoren sætter ud.. slipper jeg så gassen går den ned i tomgang igen og når jeg er under 40 km/t kan jeg give gas igen.
HJÆLP!!!
Stel forbindelsen der er dårlig eller tændspolen eller CDI ?? har næsten ikke flere muligheder tilbage ??
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 64 Svar: 168
ej vil hellere frem til problemet.. den har jo kørt med den dyse osv før.. så ville jeg skifte til en Top Performances nardo og det ville den så ik gå med til uden og hakke helt vildt så jeg skiftet tilbage i håb om nu kørte den.. og ja gør den også men kun i noget tid så begynder den og dø ud som om den ikke gnister.. men den skyder ikke overhovedet.. så ved ik hva der er galt.
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.019
2 tændspolen?
3 lave en ny stell forbindelse
4 skift tændrør
5 tændkablet/tændrørs hætten
6 magnerterne i svinghjulet er beskadiget/rustet
kik der
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.019
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 64 Svar: 168
nov 2007
Følger: 61 Følgere: 60 Scootere: 8 Svar: 7
heine e.
hvordan laver man så en ny stelforbindelse?
Stel forbindelse.. ?