578 visninger
|
Oprettet:
18. jan 2007 Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 5 Emner: 78 Svar: 237
Kvalitet {{forumTopicSubject}}
Hey sg
Vil gerne åbne en debat om hvorfor mange i sg har et problem med pgo
Mange mener at det er noget billigt kina lort og er af dårligt kvalitet
jeg mener selv at pgo er meget god kvalitet og rigtig god holdbarhed
håber i vil komme med nogle kommentar
PS. INGEN DUMME KOMMENTAR!!
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 38 Scootere: 9 Emner: 49 Svar: 552
maj 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 148 Svar: 2.658
nov 2006
Følger: 75 Følgere: 69 Scootere: 1 Emner: 698 Svar: 2.659
det er godt
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 5 Emner: 78 Svar: 237
så vidt jeg har fået af vide er pgo motor blevet udnævnt til mest holdbar i 2006 (hvis jeg husker rigtig) samt at dr. Big/T-rex blev udnævnt til årets køb 2006 og i 2007 blev hot50 den hidtil hurtigste solgte scooter på et år?
dec 2005
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 16 Svar: 303
dec 2006
Følger: 54 Følgere: 52 Scootere: 3 Emner: 306 Svar: 1.070
PGO.
Den er fra Thansen.
Billig.
Skjolde og alle andre dele er lavet af ringe kvalitet.
Moteren er en Kopi af den der sidder på en Yamaha eller Aprilla (Kopi)
Og de dele der sidder deri er af ringe kvali.
Den er KUN lavet til at køre STD. Så er det også en udemærket scooter. Derefter kommer problemerne.
Yamaha.
Købes ved dyre forhandlere.
Dyr.
Skjolde og alle andre dele er af kvalitet. Mange af delene er lavet af scooter-race producenter i italy.
Moteren er orginal.
Og er lavet til at køre 80-90km/t.
Kan godt tåle at blive tunet pågrund af det.
Og en sidste ting. Det er en pålidelig og troværdig scooter. Og holder derfor prisen bedre.
Pgo er udemærket, hvis man bare skal have en scooter der køre fra a til b
Hvis du købe Yamaha for du en scooter der fragter dig fra a til b. Bare pænere og som kan tåle noget mere..
Bare min mening. I må gerne skrive hvad i selv synes.. Og lige meget om i er til Pgo eller Yamaha. Eller noget helt andet. Så tror jeg godt i kan forstå mig. (;
dec 2005
jan 2007
vil først og fremmest sige at jeg respektere din mening
men så vil jeg lige sige at pgo intet har med thansen at gøre og at man skal være autoriseret forhandler for at forhandle pgo derudover sælger scootercity sjællands største importør og reperetør af scooter også sælger pgo i stor stil samt yamaha aprilia osv
som jeg skrev i min anden besked er pgo blevet udnævnt flere gange til at være årets køb
og det der fis med at de ikk holder til at blive tunet passer ikk så jeg syntes folk skulle lade være med at give udstyret skylden når det er dem selv der ikk kan finde ud af det
så vil jeg også lige sige jeg har givet 16kg for min g-max for ny men din jog r koster kun 15kg så pris mæssigt er min ikk billig
motor mæssigt kan de klare samme belastning aluminiumen er af samme kvalitet for at den skal være lovlig at køre med i eu skal overholde strenge krav og det samme er med stellet motor delene er ikk af dårligere kvalitet da de er bygget til holdbarhed frem for performance men det kan jo altid ændres
skjold mæssigt er der ikk den store kvalitets forskel jeg har kørt galt 2 gange nu hvor jeg er kørt frontalt ind i en 4x4 og der har jeg kun fået nogle ridser og ikk andet men da min kammi kørte galt på sin jog r gik plastikket i stykker så mener sku ikk at det skulle være dårligere men ved sku ikk med garanti og som sagt er det sku nok heller ikk lige det vigtigste
og til sidst er pgo lavet til DANSKE forhold i forhold til aprilia og mange andre mærkere lig mærke til at en producent som f.eks. aprilia ligger i et vamt land hvor det sjældent er meget koldt eller regner meget er blevet bygget og justeret til de forhold men i danmark har vi et helt andet klima
så på papir er pgo et lige så godt mærke som andre producenter pris mæssigt er det det samme som andre så hvad er problemet ?
det er hverken kina lort eller noget
dec 2006
Mange af delene er lavet af scooter-race producenter i italy.
Moteren er orginal.
Og er lavet til at køre 80-90km/t.
Kan godt tåle at blive tunet pågrund af det.
Det er en PGO ikke
dec 2005
jan 2007
du skriver at at delene er lavet af racer producenter?
godt du ved vel også at racer dele er lavet med øje for performance og ikk holdbarhed desuden kan selv den bedste racer producent havde lavet de vildeste dele men det gør dem nødvendigvis ikk gode til at lave scooter dele og desuden går yamaha mere op i motorcykler frem for scooter så mange af delene bliver bestilt ude fra og får yamahas godkendt stempel
motoren er original?
oka hvad gør pgo motoren uoriginal det er somsagt en minarelli motor som er bygget udfra forskrifterne hvorn en mina motor skal være så den er ikk uoriginal
bygget til at køre 80 - 90 km/t
oka og hvorfor skulle en pgo ikk være bygget til det pgo bliver oprindeligt bygget uden for eu så det vil sige de oprindeligt ikk behøver bgr så de er bygget til at skulle kunne køre langt med 80 - 90 km/t
de kan tåle at blive tunet
pgo alu blok og stel er af samme kvalitet som yamaha da de skal havde en hvis standard for at må sælges i EU og anden ting er at PGO og Yamaha får mange af deres ting fra samme leverandør
Ps.. jeg siger ikk at pgo er bedre en andre knallert men at de er af lige så godt kvalitet som alt andet og ikk et eller andet kina lort som folk nu siger
dec 2005
Du tuder da vidst bare fordi du aldrig har prøvet andet end PGO.
Og måske ikke har råd til andet end det skrammel..
Jeg har selv haft en PGO, den var jeg rimelig glad for. Men da jeg gik fra PGO til Piaggio fx, var jeg sku ikke et sekund i tvivl om hvad der var bedst !
jan 2007
Og min pgo er fandme dyre end din jog r det er dig der tuder fordi du ved jeg har ret og alle render rundt og siger pgo er en kopi prøv at gør dit arbejde ordenlig og se om det er rigtigt
Yamaha og pgo får mange af deres dele fra samme leverandør
som jeg sagde er pgo ikk det bedste i verden men det er lige så god kvalitet som alle andre mærker i den pris klasse hvorfor tror du at hot50 blev årets bedst solgte knallert 2007 og dr.big/t-rex i 2006 og motoren er blevet kåret som bedst motor i 2006 så lad dog være med at græde over jeg siger sandheden
jan 2007
dec 2005
Prøv og se i din profil , der er oprettet en klam samurai, og en g-max.
prøv og se i min. Der er oprettet 3 nrg'er, en puch, 2 pgo, og en yamaha - så kom ikke og sig jeg ikke har prøvet lidt af hvert.
Kan du så forklare hvorfor jeg kan sælge min jog r fra 2003 for mere end man kan købe en splinter ny hot50 for ?
jan 2007
ja min samurai er noget lort og hvad så? jeg fik den gratis så hvad er problemet?
Øhmmm kan du så forklare mig hvorfor jeg kan sælge min std g-max selvom den er ridset og er gået langt for mere end hvad din jog r koster fra ny ?
kan da godt være du har nogle stykker men har jeg ikk brug for
og hot50 er sku heller ikk ligefrem den dyreste pgo vel?
men tror du virkelig at hvis du køber en yamaha til 15kg så betaler du kun for kvalitet? nej dog ikk for du betaler faktisk for at det er en yamaha og ikk specielt meget andet det er noget andet med pgo det betaler du for scooteren og en smule for navnet og ikk andet så stop med at sige bare fordi den er dyre så er den bedre for så ved du ikk en skid om scooter
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 650
dec 2005
vi får jo aldrig ende på det her, trods jeg har ret.
det eneste jeg har at sige er : Prøv noget andet end PGO - så oplever du hvad jeg mener.
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 1 Emner: 54 Svar: 469
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 1 Emner: 54 Svar: 469
dec 2005
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=72060&ipc=228525
jan 2007
og har prøvet meget andet end bare pgo har du nogen sinde kørt på g-max ? det føles alt andet end bare billig godt være den ikk lige frem har den vildeste optræk med den er fandme dejlig og køre på
og nej du har stadig ikk ret uanset hvor meget du prøver
dec 2005
Ja jeg har kørt g-max, men jeg har kørt på mange ting der er bedre..
hmm, hvad er det dårlige egentlig ved cpi ?
jan 2007
dec 2005
jan 2007
dec 2005
dec 2006
Vågn nu op. Ik'''
Du ville jo selv gerne have en debat. DU er bare sur over at det ikke lige gik som du havde håbet. Men hvad havde du da forventet -> HAHA. (;
jan 2007
Hvad snakker du om fik da hvad jeg ville havde ud af debatten der kom nogle kommentar ud af og hvilket også var meningen
desuden syntes jeg du skulle se resultatet af vores snak så vidt jeg kan se står det da meget klart at pgo i hvertfald nogle af de lidt dyre modeler har samme kvalitet ligesom yamaha og mange andre mærker
Og er slet ikk sur for somsagt det er da en debat så alle har vel deres egen mening men syntes bare du skulle droppe ego trippet og indse at pgo sagtens kan hamle op med mange andre mærker
Kvalitet