{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  POLITI JAGT!!! :D
  • #2   4. okt 2007 hmm har kørte fra en politi motocykel ned a en trappe med 30 km/t smiley

• #3   4. okt 2007 jeg kørte ned af en vej og blev stoppet:D?

• #4   4. okt 2007 min vildeste politijagt var ikke på scooter smiley

• #5   4. okt 2007 Har løbet fra dem op til flere gange

• #6   4. okt 2007 samme her smiley

• #7   4. okt 2007 Vil selv starte..
    sidste weekend havde jeg lånt en vens senda som render de 100-110 stykker.
    jeg havde lånt den fordi jeg skulle til fest i en lille by der ligger lidt fra der hvor jeg bor. jeg kørte forbi en veninde og smed hende bag på også kørte det ellers bare der ude af.
    men da vi næsten var fremme hørte jeg pludselig en hver knallert køres værste maridt. sirenen.:P
    haha nå men så knaldede jeg ellers gassen i bund og kørte til højre af en vej og kørte ind af en grus stig der køre den modsatte vej.
    politiet troede at de var smarte og ville køre ind over marken/ græsplænen hvor jeg kørte men de vidste bare ikke der var en gryft så der havnede de og jeg kunne smutte videre til fest...:) slut..
    og ja jeg havde mega nøjer på:P

• #8   4. okt 2007 stod en gang ved en bus stop sted og snakket med en ven . så kommer politiet bagfra og min scooter var slukket . så kommer der to damer ud og de så RIGTIG godt ud . så mig jeg siger til dem '' godaften smukke hva vil du'' hende der siger . hmm du har ik hjelm på . så isger jeg nej . så siger hun start din scooter. så starter jeg den . og hun gir gas og den var tunet havde en runner der rendte 120+ . også siger hun sluk jeg slukker. så siger hun jeg går li ind i bilen og skriver og ringer efter falcken jeg siger fint og jeg har nøglerne . også kalder hende politidamen på sin veninde der . så mig jeg starter scooteren og fyrer den bare af . de begynder køre efter mig . mig jeg stopper rækker fuck til dem . køre videre stopper også åbner hun døren også køre jeg ind i døren . men falder ikke af scooteren . også stak jeg af . heheh

• #9   4. okt 2007 de hoppede ud af en civil vogn og greb fat i mig, da jeg kom trillende meget stille smiley nedern, skulle lige til at dreje ned i sådan en tunnel

• #10   4. okt 2007 32/33'Racing [D0G] . . .
    lyder næsten for godt til at være sandt. men nogle gange er man fandeme heldig også sker der sådan nogen ting som man bag efter ikke kan forstå man ikke væltede over??:P

• #11   4. okt 2007 Min bror er engang blevet jagtet ude på landet, af en mc panser på sin gamle senda med en bagpå ..
    (skal lige siges det er lidt svært at køre fra dem ude på landet hvor der ik er stiger osv.)
    Men de kom kørende, og pludselig ser de 100 meter bag dem en mc'er køre, og han kommer tættere og tættere på, da den kommer "for tæt på" tager både min bror og hans kammi deres hjelm af og tyrer efter mcpanseren , på det tidspunkt er farten ca 80, næsten lige før et skarpt sving ..
    Betjenten turde ik jagte dem og stopper med det samme op, og de gemmer sig omme bag en stor grusbunke og en bus efter hjørnet ..
    Efter de havde stået der i 5-7 minutter kommer der 2 politibiler kørende fra nodsatte side ..

Min bror fortalte mig de stod og var ved at pisse i bukserne af grin smiley

• #12   4. okt 2007 havde en lille politi jagt på a-z's parkering plads i hjørring. med en mototcykelbetjent, hvor vi kørte slamum mellen de pakretebiler. en slap væk til sidst (min gamle jog)

• #13   4. okt 2007 Det skal lige siges hans knallert kørte omkring 120 .

• #14   4. okt 2007
    Det var her sidste maj, hvor nogen venner og jeg (deres var std.) skulle ned til t-hansen og købe lidt dele.
    Vi kom kørende ned af en sti, som føre ned til t-hansen, men lige pludselig kom der nogen indvandrer løbende og stoppede os, og sagde at politiet holdte længere nede af stigen.
    Vi kiggede og ganske rigtigt, politiet holdte der og havde lige stoppet nogen andre.
    Jeg vender om med den samme og giver sonic’en fuld anna. Køre med cirka 80-90km/t ned af denne sti og ender nede ved et kryds. Lige inden det bliver grøn kommer der en MC-panser og køre ind i mit forhjul og råbte ”Nu Stopper Du Fandme Her” gik fuldstædig i chok, og sad bare på sonic og kiggede på ham, indtil jeg sagde “nej” og kørte væk.
    Kørte derefter ned gennem en cykelsti, som ender med et KÆMPE lyskryds (hovedvejen i Glostrup)
    Kigger bag mig og ser bare denne panser med blink og hele lortet. Lige så snart jeg nærmede mig lyskrydset blev der rødt, men forsatte bare (hjernedødt) og kørte hjem .
    Satte hurtigt min sonic ind i garagen og løb op stuen, hvor jeg så mc’eren køre ude på min vej.

Sonic’en fik desværre nogen ridser, da jeg ramte nogen cykelbomme.
    Fik så af vide senere af den var efterlyst i hele glostrup.
    Nogen af mine “venner” stak mig, så han fandt ud af hvor jeg boede, så sonic’en blev hurtigt solgt. Snøft.

Det værste var da jeg skulle starte på knallertkort, var det ham (politimanden) der var lærer.
    Men bestod da smiley da der var en som spurte om man kunne stikke af, fra politiet sagde panseren at det kunne man ikke, og så fortalte han hele min historie mens han kiggede på min .. Hah ..

Tomyass// (undskylder hvis der er stavefejl)

• #15   4. okt 2007 siste år.. Vor jeg ikke sel hade scooter... Mig og nogen venner var nede i byen.. jeg sad bag på en af de ander scooter og vi var 3.. Så stoppet vi ved en butik for vi ville ha noget og drikke... Så der vor vi kom ud i gen stop der en pansere vogn .. og de stod og kigge på scooteren.. Vi gik vider som om det ikke var nogen af vors scooter... Så kommer vi tilbage i gen.. der var de der ike.. så tog vi scooter og kørte... Jeg kan lige nævne.. at de 2 var standarte og den ene var ulovlige.. Den kørte de 100-110 stykker... Så der vor vi kørte længer ned i byen... så høre vi 2 biler der komme med høj fart bag os og vi kigger.. det er to politi biler.. de 2 standarte scooter stopper vor jeg var på.. jeg hoppet af og løb.. Og de ander slukket scooteren.. og gemte den i en gyde... De 2 politi bilere følger efter den ulovlige scooter... Men der vi kommer gåens ned i byen.. stod de og snakkert med ham og der var der os flak og ambu.. De hade kørt ind med ham .. Den var totalt smaderet... og han var bare kommet lettere tilskade.. .. så Vi sporte efter hvad der var sket ca 2 dage efter.. han forklar at han ca hade kørt 100 .. Og den ene bil hade drejet af.. mens den ene følte efter ham.. så der han gikket tilbage.. Så kom den anden lige kørenes ind foran ham han snitter bilen og fader af scooter og kommer så letter til skade .. men scooteren stadige kørte og den vær forsættet lige ind i en mur og blev smaderet.. han fik taget alle de ulovlige dele.. sel om de var smaderet de flste.. og fik en bøde på 5000 kr,,,, Men han har fådet scooter i gen og den rander det samme..

• #16   4. okt 2007 jeg synes sel det er vildt.. Og nu har jeg os sel scooter så er mega bange for jeg skulle opleve.. noget lingen.. De er blevet mega syg de strissere

• #17   4. okt 2007 kasper H:
    så er ham du kender ikke særlig meget inde i det der fordi det kan jeg love dig for de ik gør!

• #18   4. okt 2007 michael J: staver man virkelig så dårligt som dig i nordjylland???:P

• #19   4. okt 2007 kørt ike lige ind i døren helt vel . men ramte den hverfald rettet scooteren lige hurtig op .

• #20   4. okt 2007 jeg er en smule ordblind.. Og nej de staver lige så godt som jer andere

• #21   4. okt 2007 haha kun for sjov ved godt at man staver lige godt over det hele..
    hvad vil det enlig sige at være ordblind??

• #22   4. okt 2007 altså kan man ikke se hva der står eller?

• #23   4. okt 2007 nej.. det jeg har det er at jeg godt kan læse hvad der står der.. men det er ikke aldtid jeg kan stave til det når jeg skal skrive det.. og det er det enste jeg er dårlige til aldt det andet er jeg god til.. Men jeg går i SPKL så jeg er ved og få det lært.. hehe men det er ikke så slem som man ville tro når det er sådan en lille grad som min.. Men jeg kenner en der slet ikke kan stave .. og læse.. godt jeg ikke var ham og han er 16

• #24   4. okt 2007 hehe oka....
    jeg er sku ik ordblind men jeg kan heller ikke altid stave;)

• #25   4. okt 2007 hehe mine lære siger vis jeg bliver ved med og lave de fram skrit som jeg gør nu ville det ikke tage så lang tid ene jeg kan stave

Kommentér på:
POLITI JAGT!!! :D

Annonce