{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  POLITI JAGT! :D
  • #1   5. maj 2007 Kørte en gang igennem vejle bane gård indenfor ;D haha.. mega griner!

• #2   5. maj 2007 jeg kørte bare lige forbi panserne før og de kørte ikk efter

• #3   5. maj 2007 mig on 7 andre af mine venner, kørte i dag ud til herfølge (vi er fra køge) der kører vi så på sådan en ødede landevej, da vi pludselig ser en bil foran os !

vi tænker shit!! og stikker derefter af i hver sin retning, jeg tror ikk betjente vidste hvem de skulle køre efter smiley for de fik ikke fat i nogen af os.. men der skete noget der er meget mere spænende her for ca en time siden, men det er en alt for lang historie til at jeg gider og skrive den hehe xD

• #4   5. maj 2007 Blev ikke jagtet, lå bare og kørte dejlig stærkt på ditechen på lange landeveje smiley er aldrig blevet stoppet smiley

• #5   5. maj 2007 okay hold nu godt fast smiley :

vi er 8 drenge der kommer kørende ude fra herfølge af vi skal hjem, vi har lige samlet en af mine veninder op som skulle samme vej, vi kommer så ud på en landevej igen, men denne gang kommer en stor mand løbende ud sammen med hans chaeffer hund (stavefejl xD)
    og min veninde sidder bag på en af mine venner som kører rundt med en 125 cc crosser, og han gav den fuld spade, så min veninde røg af, vi andre var også hurtigt væk, indtil vi opdager at vi ikke har min veninde med.. og jeg er meget god af mig selv smiley så jeg prøver stille og roligt og køre tilbage efter hende igen, men kan så se er der nu står omkring 3 - 4 stykker dernede, jeg besluttede mig så for at køre lidt væk derfra og vente, efter godt 15 min ringer hun og siger at jeg kan hente hende fordi, han har fået hendes nr, HAN ville kontakte politiet.
    jeg kører så stille tilbage for at hente hende, men stopper godt 400m fra hvor han boede, kunne se min veninde komme i mod mig, men så fik jeg øje på at han kørte sin bil ud, han havde slukket lyset.
    Råbte at min veninde skulle løbe, lige som hun sad på min sonic, fik den bundgas, han tændte så lyset og jeg tænkte Fuuuuuckkk, der var alligevel godt 4-500 m til der kom en bom, sonic fik fuld hane og jeg kunne bare se den bil nærmede sig mig hele tiden, men næsten lige som han var ved siden af mig var vi nået bommene så kørte lige ind der og så var vi i sikkerhed smiley puha, det får hjertet til at slå hurtigt smiley hehehehe..

• #6   5. maj 2007 jeg er blevet jagtet 4 gange.. 3 af gangene var de i bil og den ´1 gang på motorcykel..

• #7   5. maj 2007 sygt nok ølle..

skete der ikk noget da hun faldt af?

• #8   5. maj 2007 ?? smiley

• #9   5. maj 2007 Thor K

jo hun har slået knæet en lille smule smiley

• #10   5. maj 2007 Jeg er blevet jagte en gang nede i helsingør gå gade hvor en anden betjent som stod i den retning jeg kom kørende lige i mod ham så hoppede han væk og slog med sin kølde efter en hah mega nøjer

• #11   5. maj 2007 hah smiley Det eneste jeg har været ude for indtil videre er et bette møde med den lokale landbetjent smiley

• #12   30. dec 2007 <-Ølting-> ^aKa^<-Ølle-> :

Sådan noget det ka jeg bare ik tag!!!!!! De fuckhovder ka sku bare passe sig selv. Har flere gange oplevet at jeg er blevet jagtet af både unge og gamle mennekser. Den gamle mand som jagtede os ville bare fortælle mig at det var ulovligt at køre 2 på en scooter.. OMG ! smiley

Kommentér på:
POLITI JAGT! :D

Annonce