{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

-.-' suk man. FUCK hvor jeg har dummet {{forumTopicSubject}}

....mig.

Ser i, jeg bytter min RMX imorgen og må ikke køre på knallert. Men jeg fik overtalt min far til at filme mens jeg kører. Jeg kører så frem og tilbage på vejen hurtigere og hurtigere forbi min far. Og har ingen hjelm fordi jeg ikke har en, da jeg alligevel ikke må køre jo. Og skal jo bare optage den skide video... men jeg kører så afsted frem og tilbage og så kommer der en bil, som jeg så overhaler og for enden af vejen hvor jeg vender rundt stopper bilen og en kvinde spørger om jeg er fuldstændig syg i hovedet.
Jeg kører så tilbage til min far og han spørger også hvad fanden jeg tænkte på. Og det var fandme for dumt af mig osv. Og så kom jeg til at tænke på, at der havde været en dødsulykke på den vej for et par år siden. Og det er bare så fucking respektløst af mig og og... -.-' Jeg burde fandme tage og bruge knoppen, men blev bare så skide bidt af det... -.-' Og.. det er fandme for dumt altså....

FUCK hvor er jeg bare ulækker og klam og dum og konfi unge og det hele. Det er <b>IKKE</b> fedt at køre som en sindssyg, men man bliver bare så bidt af det og og... -.-' Det giver slet ingen mening det her indlæg!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  -.-' suk man. FUCK hvor jeg har dummet
Kommentér på:
-.-' suk man. FUCK hvor jeg har dummet

Annonce