{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

fede idiot, som stikker af :'( {{forumTopicSubject}}

Hey sg vil lige fortælle hvad der skete igår med min scooter smiley

Jeg var på vej ned til min mate for at se FCK - Benfica ... på vej derhen kører den en hvis knallert/scooter og et postbud, er 10 meter fra ham og kører samme fart som ham, kigger over på den anden side hvor jeg ser min ven kører forbi, og lige da jeg kigger frem er ham på den hvide knallert bare bremset helt op uden nogen grund, og så kører jeg direkte ind i ham, og vælter så og min scooter er totalt smadret smiley ... kommer op og står og så kører ham på den hvide knallert væk, så snakker jeg så med ham postbudet som bare står og råber af ham som stak af, så kommer min ven så hen til mig, og postbudet siger han skal kører efter ham, min ven kører efter ham, ham på den hvide kører over for rødt ved Viborg ringvej ved Statoil, og min ven kører med, så rækker min ven hånden ud og prøver og stoppe ham, men han kører bare ud på ringvejen uden og se om der kommer billister, min ven turde ikkke og kører efter ham mere.

kommer så hen til min ven og får ringet til min Mor, og vi tager ned til politiet og anmelder det.

Så ligenu venter jeg på min Mor kommer hjem og så vi kan få snakket omkring forsikring osv smiley .....

har bare mega nederen på :((((

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fede idiot, som stikker af :'(
Kommentér på:
fede idiot, som stikker af :'(

Annonce