fede idiot, som stikker af :'( {{forumTopicSubject}}
Hey sg vil lige fortælle hvad der skete igår med min scooter
Jeg var på vej ned til min mate for at se FCK - Benfica ... på vej derhen kører den en hvis knallert/scooter og et postbud, er 10 meter fra ham og kører samme fart som ham, kigger over på den anden side hvor jeg ser min ven kører forbi, og lige da jeg kigger frem er ham på den hvide knallert bare bremset helt op uden nogen grund, og så kører jeg direkte ind i ham, og vælter så og min scooter er totalt smadret
... kommer op og står og så kører ham på den hvide knallert væk, så snakker jeg så med ham postbudet som bare står og råber af ham som stak af, så kommer min ven så hen til mig, og postbudet siger han skal kører efter ham, min ven kører efter ham, ham på den hvide kører over for rødt ved Viborg ringvej ved Statoil, og min ven kører med, så rækker min ven hånden ud og prøver og stoppe ham, men han kører bare ud på ringvejen uden og se om der kommer billister, min ven turde ikkke og kører efter ham mere.
kommer så hen til min ven og får ringet til min Mor, og vi tager ned til politiet og anmelder det.
Så ligenu venter jeg på min Mor kommer hjem og så vi kan få snakket omkring forsikring osv
.....
har bare mega nederen på :((((
aug 2005
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 8 Emner: 27 Svar: 724
feb 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 3 Emner: 283 Svar: 4.419
og så prøv og vær lidt uopmærksom når du kører :S
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 169 Svar: 828
skulle se det i tvet
feb 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 3 Emner: 283 Svar: 4.419
opmærksom self
mar 2007
okt 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Scootere: 4 Emner: 62 Svar: 2.297
Har du kasko på? Ellers så drop alt om din egen forsikring. De dækker intet da du nok kun har ansvar, og den er til at dække hvad du gør på andre. (Og det kan være det samme med forsikring på ulovlig scooter)
Hvis politiet havde været kommet ville skylden blive til jer begge to. Altså i betaler for egen regning hvad der gik i stykker. Pga du ikke er opmærksom, og han bare stopper op.. Og i begge kører ulovligt så politiet ville nok lige hive jeres mopeder med.
Du får ikke noget ud af det =/
mar 2007
Man har lov til og håbe.
okt 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Scootere: 4 Emner: 62 Svar: 2.297
På en ansvars forsikring. Der blander de sig ikke i hvis din knallert bliver stjålet, eller du står på hovedet og smadre hele din ged. Kun hvis du påkører andre. Men du kommer jo til at betale i sidste ende når du kører tunet - Så er det ikke spild af penge med forsikring? =/
okt 2005
Følger: 78 Følgere: 79 Scootere: 4 Emner: 240 Svar: 7.983
Men fuck hvor nedern for dig
fede idiot, som stikker af :'(