685 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "se her"
SE HER!!!! AFSTEMNING SE HER!!!!!!
Hej Jeg undrede mig over hvad for en farve der ville være fedest til min Derbi senda er det sort, rød, blå eller hvid? ;) hvad synes i? :D
Hej Jeg undrede mig over hvad for en farve der ville være fedest til min Derbi senda er det sort, rød, blå eller hvid? ;) hvad synes i? :D
Skrevet af: Jesper A - 2. jun 2016
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
- Hæk klipning 2.000 kr.
- Nedrivningsopgave 5.000 kr.
- Afhentning af gamle fliser 800 kr.
- Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
- Vinduespudser 800 kr.
okt 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 56 Svar: 266
dec 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 52 Svar: 65
dec 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 52 Svar: 65
se her...