1.212 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Se her"
SE HER!!!! AFSTEMNING SE HER!!!!!!
Hej Jeg undrede mig over hvad for en farve der ville være fedest til min Derbi senda er det sort, rød, blå eller hvid? ;) hvad synes i? :D
Hej Jeg undrede mig over hvad for en farve der ville være fedest til min Derbi senda er det sort, rød, blå eller hvid? ;) hvad synes i? :D
Skrevet af: Jesper A - 2. jun 2016
SE HER!
Har lige bestilt et dr Racing evo cylinderkit men tænkte på om jeg kan nøjes med at lade den stå i et godt stykke tid i tomgang og om det så ville resultere i at det blev kørt til??? Og vis ja i hvor...
Har lige bestilt et dr Racing evo cylinderkit men tænkte på om jeg kan nøjes med at lade den stå i et godt stykke tid i tomgang og om det så ville resultere i at det blev kørt til??? Og vis ja i hvor...
Skrevet af: mads h - 21. jun 2013
se her
hey kig lige forbi min senda og se de nye billeder samt hva i syntes om den og udforder gerne;d
hey kig lige forbi min senda og se de nye billeder samt hva i syntes om den og udforder gerne;d
Skrevet af: TeamBach<Sonic projekt S.B.B> ™ - 11. apr 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
- Hæk klipning 2.000 kr.
- Nedrivningsopgave 5.000 kr.
- Afhentning af gamle fliser 800 kr.
- Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
- Vinduespudser 800 kr.
jul 2008
Følger: 128 Følgere: 163 Scootere: 13 Emner: 226 Svar: 2.280
apr 2007
Følger: 97 Følgere: 97 Scootere: 22 Emner: 9 Svar: 114
dec 2008
Følger: 81 Følgere: 85 Scootere: 6 Emner: 2 Svar: 19
Se her