690 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
12. nov 2006 Følger: 112 Følgere: 111 Scootere: 14 Emner: 195 Svar: 837
Hvorfor køre alle uden hjelm?? {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er det at folk syntes det er fedt at køre uden hjelm?
Og så enda ligge dem ind på scootergalleri, i får jo alligevel kritik af en masse?
okt 2006
Følger: 90 Følgere: 96 Scootere: 12 Emner: 91 Svar: 1.362
maj 2005
Følger: 104 Følgere: 113 Scootere: 64 Emner: 110 Svar: 2.355
dec 2006
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 4 Emner: 74 Svar: 1.326
Har 2 ting.
1. Fordi de ikke har prøvet at køre galt før
2. Fordi de simpelthen ikke værdsætter deres liv.
Jeg køre ALTID med hjelm.
maj 2005
Følger: 104 Følgere: 113 Scootere: 64 Emner: 110 Svar: 2.355
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 34 Svar: 54
nov 2006
Følger: 112 Følgere: 111 Scootere: 14 Emner: 195 Svar: 837
Fordi en dag går det galt, jeg har selv kørt galt, og den gjorde sku en del..
dec 2006
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 4 Emner: 74 Svar: 1.326
Den dag det gik galt for mig, (fordi der var en i en bil der ikke overholdte sin højre vigepligt) der er jeg sq glad for jeg brugte hjelm
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 16 Emner: 195 Svar: 805
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 23 Svar: 341
okt 2005
Følger: 101 Følgere: 101 Scootere: 13 Emner: 91 Svar: 868
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 64
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 2.594
Men man ser flere of flere der gør det. I går kom jeg gående op af en af byens mest befærdede og i øvrigt smalle gader, og mod mig på en temmelig tunet scooter kom to smartasses med kasketten omvendt, og fuld skrald uden om biler osv.. Dumt, intet andet kan dække den adfærd.
mar 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 8 Emner: 561 Svar: 2.494
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Scootere: 5 Emner: 12 Svar: 208
De eneste gange jeg ikke kører er når jeg skal teste f. eks. en vens (ikke tunede) scooter, altså bare på en vej hvor ingen biler er..
Mener da at det er uforsvarligt, decideret farligt, at lade være med at bruge hjelmen!!
nov 2006
Følger: 34 Følgere: 55 Scootere: 14 Emner: 95 Svar: 2.155
nov 2006
Følger: 34 Følgere: 55 Scootere: 14 Emner: 95 Svar: 2.155
alle kører sku da uden hjælm
nov 2006
Følger: 112 Følgere: 111 Scootere: 14 Emner: 195 Svar: 837
Du er da virkelig en tard?
sep 2005
Følger: 40 Følgere: 27 Scootere: 5 Emner: 119 Svar: 2.151
nov 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 30 Svar: 514
den eneste bøsse her er dig,.
de kører sikkert med hjelm fordi det ser mere sejt ud også tror de at de er noget,.
og sikkert fordi de aldrig har prøvet at kører opbag inoget uden hjelm på så gør de sikkert det aldrig mere!
kører altid selv med hjelm!
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 7 Emner: 22 Svar: 117
Hvorfor køre alle uden hjelm??