{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

hvorfor køre uden sidespejle?????????? {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen smiley

har gået og tænkt på noget.

hvorfor helvede er det sådan at når en person vælger at køre med begge sine sidespejle, så skal personen absolut mobbes på grund af det og kaldes bessefar??????????????????

det kan kraftedeme få mit pis i kog man det er fandme ikke til at holde ud når folk mobber en person på grund af det!!!!!!!!!!

det håber jeg fandme i kan svare på!!!!!!!!!!

på forhånd tak, jones


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor køre uden sidespejle??????????
Kommentér på:
hvorfor køre uden sidespejle??????????

Annonce