{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

FZ bruger ekstremt meget benzin {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det direkte er et problem, men jeg synes min FZ'er bruger rimelig meget benzin i forhold til min gamle Jog R. Ifølge benzinmåleren brugte den ca. en halv tank på et tur på 8 km? Det svarer til at den kører 3,1 km. på literen? Ved ikke rigtig om det passer, for benzinmåleren er jo lidt sjov på en FZ'er, men i følge benzinstanderen på en tank, så kunne der komme 2 liter på da jeg tankede, dvs. den har brugt ca. 2 liter benzin? Er der nogen der ved hvad der sker?

Ved ikke om den er helt lovlig, for den kører 40 km/t på flad vej, men er ret sikker på at den har standard cylinder på. Karburatoren er i hvert fald standard (vacuumslangen sidder direkte på studsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FZ bruger ekstremt meget benzin
  • #1   24. maj 2007 Den er lidt utæt ved udstødningen, så den larmer lidt, men det har vel ingen indflydelse på hvor meget benzin den bruger? Ja dysen er standard tror jeg, eftersom karburatoren er standard, og det ser ikke ud som om der er pilelt ved den i mange år (den er helt dækket til af lort) Den oser ikke specielt meget nej. Tændrøret har sådan en mellemting mellem mørkebrun og lysebrun farve, så det skulle jo være fint

• #2   24. maj 2007 du kan ikke regne med en fzèrs tank måler for de passer slet ikke men den bruger sku noget mere end min den gamle lyder det til

Kommentér på:
FZ bruger ekstremt meget benzin

Annonce