{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Bange for fart. {{forumTopicSubject}}

Hey sg ... før jeg fortæller hvad der sketet tidligere idag med mig og min ven vil jeg gerne bede jer alle om at tage det her seriøst .. For det er 100% rigtig og seriøst.

Imorges følges jeg med en af mine bedste venner til eksamen og vi ankommer til den skole hvor vi skal op .. Vi komme begge flyvende med 85 ned af vejen og ind på parkeringspladsen. Han kører ca 30 meter bag mig og på et tidspunkt skal vi dreje så jeg bremser op og holder helt stille. Jeg vender mig om og får øjjenkontakt med min ven . Og alligevel smadre han i mig med 50 km/t. Jeg falder ned og slår ryggen og får scooteren hen over mig, og min ven falder Lige ned på og skraber hen af jorden på siden og slår en kolbøtte og ligger så på ryggen .. Jeg sætter mig så op og tænker " Fuck " .. han sætter sig så op og jeg spøger om han er okay .. Det var han heldigvis. Jeg slap med et slag hen over lænen og han med store hudafskrabninger. Men vores scootere derimod tog det hårdt.. Min helt nye Leovince udstødning er færdig smiley og alle mine inderskjolde er færdige og mit forhjul er skævt. Hans scooter slap med smadret forskjold og det forreste inderskjold. Dette er helt alvorligt skrevet og jeg håber ikke at i skriver at vi bare kan kører ordenligt, for det kan jeg ikk bruge til noget.... Men jeg vil også spørger jer.. Kan jeg kræve erstatning af ham ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for fart.
Kommentér på:
Bange for fart.

Annonce