{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
139 visninger | Oprettet:

Olie? {{forumTopicSubject}}

Hey. Har været igang med at få min jog til at trække, og fandt fejlen, pga af mit gaskabel/kabel til spjældet sidder fast et eller andet sted sad min karbu for skæv, og den kunne derfor ikk suge ordentlig, så nu køre den, den letter lige i starten og bliver så sløv og så tager den først rigtig fat. Det for lette ruller ikk??

Men ok, jeg har dyset rigtig meget om osv nu. frem og tilbage og nu kør den på en 105 dyse. Jeg gik så ind, og ville spænde min udstødning da mine venner synes den sad løs.. men den var spændt over alt, da jeg så var ved at spænde ved cyllen så jeg noget olie, det var helt sort, og det så ud som om det kom fra bunden af cyllen i højre hjørne (hvis man står foran altså så hjørnet nederst til højre.

Er den så utæt eller hva??

for da jeg havde mindre dyse i. En 95 så lettede den helt vildt når man gav gas men gik så lidt ud. Det gør den heller ikk mere. og har også prøvet en 100 dyse, men der kørte den heller ikk ordentligt, men nu så jeg altså lige det olie der??

Er den utæt eller hva?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olie?
Kommentér på:
Olie?

Annonce