{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Carsten A
Carsten A
Tilmeldt:
3. jul 2023
Emner: 1 Svar: 3

Olie {{forumTopicSubject}}

Har en pgo dr Big, som er begyndt at ryge neger. Har stået stille i et par måneder, og da jeg ville starte den, kunne den slet ikke tørne motor, hverken på kickstarter eller elstart. Tog tændrør ud, og der løb olie ud af cylinder, motor kunne så tørne, og fik den startet. Hvad kunne være årsagen at cylinder bliver fyldt med olie.


Pft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie
  • #2   3. jul 2023 tror din kære doktor er racist det var meget normal før hen men i dag må man ikke gøre det selv om der er nogle som siger at de sagte godt røget hahahhaha



    nå til dit problem det er din olie pumpe som er blevet defekt den virker nok stadig fint men den er slidt så den ikke lukker tæt når den hlder stille jeg har ikke oplevet det på pgo før men peugeot er det meget normalt på


  • Carsten A
    Carsten A Tilmeldt:
    jul 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #3   3. jul 2023 Nåede ikke at redigere mit spørgsmål??. Den er godt nok 18 år gammel, og har aldrig gjort det før. Undrer mig bare, hvordan olie fra olietank, løber ned i cylinder, når den står stille.

  • #4   3. jul 2023 olie pumpen er utæt

  • Carsten A
    Carsten A Tilmeldt:
    jul 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #6   6. jul 2023 Nu har jeg så købt en ny oliepumpe, men problemet er der stadig. I løbet af en dag er der kommet så meget olie i cylinderen, at den ikke kan tørn pga kompressionen er for stor. Skruet mit tændrør ud, og der løber bare olie ud af cylinderen. Giver ingen mening. Gode forslag modtages

    Pft


    Carsten


  • #7   6. jul 2023 er det en ny og ikke en brugt pumpe og det er ikke kompressionen som går at den ikke kan dreje det er fordi den er hydrolocked og du bør ikke prøve at over komme det ud med tændrør og tømme cylinder


  • Carsten A
    Carsten A Tilmeldt:
    jul 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #8   6. jul 2023 Når nu der er kommet en ny oliepumpe(helt ny), og den kun står en dag, og jeg stadig kan tømme cylinder for olie, så kan jeg ikke lige se løsningen?

  • #9   6. jul 2023 lejer vi copy paste lejen jeg vinder

    er det en ny og ikke en brugt pumpe og det er ikke kompressionen som går at den ikke kan dreje det er fordi den er hydrolocked og du bør ikke prøve at over komme det ud med tændrør og tømme cylinder


  • #10   6. jul 2023 er det en ny og ikke en brugt pumpe og det er ikke kompressionen som går at den ikke kan dreje det er fordi den er hydrolocked og du bør ikke prøve at over komme det ud med tændrør og tømme cylinder


  • #11   6. jul 2023 er det en ny og ikke en brugt pumpe og det er ikke kompressionen som går at den ikke kan dreje det er fordi den er hydrolocked og du bør ikke prøve at over komme det ud med tændrør og tømme cylinder


  • #12   6. jul 2023 er det en ny og ikke en brugt pumpe og det er ikke kompressionen som går at den ikke kan dreje det er fordi den er hydrolocked og du bør ikke prøve at over komme det ud med tændrør og tømme cylinder


  • #13   6. jul 2023 det er faktisk sjovt det er langtid siden sidst

  • #14   6. jul 2023 er det en ny og ikke en brugt pumpe og det er ikke kompressionen som går at den ikke kan dreje det er fordi den er hydrolocked og du bør ikke prøve at over komme det ud med tændrør og tømme cylinder


  • #15   6. jul 2023 er det en ny og ikke en brugt pumpe og det er ikke kompressionen som går at den ikke kan dreje det er fordi den er hydrolocked og du bør ikke prøve at over komme det ud med tændrør og tømme cylinder


Kommentér på:
Olie

Annonce