{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
293 visninger | Oprettet:

Forpulede politi {{forumTopicSubject}}

Jeg blev sgu også stoppet i dag . smiley
Jeg var ude og køre på min 4g, nysamlet, med det nye tun og det hele og uden hjelm, bare lige rundt i mit nabokvarter. Så kører der en Honda Innova (125 CC motorcykel, privat) ud fra en indkørsel. Det var så en gammel mand der kørte. Så tænkte jeg at den gamle nar da lige skulle have baghjul. Så jeg fyrede bare op for yamsen og kom op på siden af ham, da den pludselig bare gik død. Så tænkte jeg bare shit. Så da jeg trak hjem af, kom han hen til mig, jeg troede bare han skulle håne mig, eller sådan noget. Men så siger han så, "prøv lige at stop. Du ved godt jeg er ude på politistationen ikke? Jeg er politiassistent derude?" Det vidste jeg jo ikke, og sank en stor klump. Så sagde han at han bemærkede at jeg kørte uden hjelm, og at den vidst ikke helt var lovlig. Så kom det seje:"Men gå lige hjem og lav den lovlig, for du kan jo alligevel ikke følge med" Så smilede han og sagde at han også selv havde været ung en gang. Så kørte han igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forpulede politi
Kommentér på:
Forpulede politi

Annonce