180 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "APRILLA SONIC"
Aprilla sonic
aprilla sonic ( bagfælg ) hey går og tænker om det er muligt og få en 12" bagfælg på min sonic istedet for 10"? og er der evt noget der passer direkte over på, uden og skulle lave om på konstr...
aprilla sonic ( bagfælg ) hey går og tænker om det er muligt og få en 12" bagfælg på min sonic istedet for 10"? og er der evt noget der passer direkte over på, uden og skulle lave om på konstr...
Skrevet af: M Hansen - 1. maj 2023
Aprilla sonic.
Hej SG.. Jeg har denne Sonic, som jeg gerne ville optimere lidt mere. Opsætning er pt: R-Setup Sport (blå) Cylinder 70ccm Malossi Multivar. 5.5g ruller Trykfjeder hvid malossi. Stage6 Tor...
Hej SG.. Jeg har denne Sonic, som jeg gerne ville optimere lidt mere. Opsætning er pt: R-Setup Sport (blå) Cylinder 70ccm Malossi Multivar. 5.5g ruller Trykfjeder hvid malossi. Stage6 Tor...
Skrevet af: Lasse F - 10. feb 2019
Aprilla sonic Indstilling
Hej Har lige købt en pwk 24 mm kaborator Hvilken dyse mener i jeg skal prøve med Har prøvet 110 og 115 men tror ikke de er den rigtige
Hej Har lige købt en pwk 24 mm kaborator Hvilken dyse mener i jeg skal prøve med Har prøvet 110 og 115 men tror ikke de er den rigtige
Skrevet af: Sebastian A - 28. jul 2023
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
feb 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 249 Svar: 663
APRILLA SONIC