{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Zeroshade ™
Zeroshade ™
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 117

Hvad stemmer DU efter ? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen,

Jeg blev udfordret af en gut med en ellers okay Piaggio Zip, og allerede efter 1 dag havde han taget føringen.

Det jeg ikke forstår er at min scooter både er nyere, hurtigere, stærkere, og på nogle områder feder ...

Det jeg så ikke helt forstår er hvad der for en til at stemme på noget hvor man ikke engang kan se alle detaljerne på, ikke fordi det gør noget er bare nysgerrige,

I kan se afstemningen her, det er Min Speedfight, og den Gule Piaggio Zip er self. udfordrerens: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=12967&LinkMode=MyCurrent&formsort=

Ha det rart !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad stemmer DU efter ?
  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #1   11. maj 2004 vil godt give dig ret!!!! det er sikkert fordi det nogle af hans venner der har givet ham stemmer... men lige nu står battlen lige!!!!!

• labber
    labber Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 218
    #2   11. maj 2004 Måske det er fordi den ligner standard? Fordi du tror din cylle er 47,6 og fordi du tror den kører hurtigere end den gør ?

• Zeroshade ™
    Zeroshade ™ Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 117
    #3   11. maj 2004 Ja okay det kan vel være pga. det med hans venner men syntes vare ikke det er helt fair, well …
    Min cylinder hedder en Malossi Sport 47 mm, scooteren har været på rullefelt 4 gange og er sidst målt til 125 km/t med en ydelse på 12,1 HK ...

Kommentér på:
Hvad stemmer DU efter ?

Annonce