{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Stemmer {{forumTopicSubject}}

heysa peeps...

Sidder lige og undrer mig lidt over princippet med: "du får 7, giv en igen" .. hvad er meningen med det så.. skal alle ligge med 7 i gennemsnit. Jeg synes man skal bruge hele skalaen, og støder man på en grim knallert/scooter der mest af alt ligner en gammel havelåge, så skal den da have et 1-tal og støder man på en knallert/scooter der er gjort meget ud af og virkelig er brugt timer på, så fortjener personen da et 7-tal. Synes det er mest fair når man gør meget ud af sin knallert/scooter at det også "belønnes" og så man virkelig kan finde de flotte knallerter/scootere på listen over bedst bedømte når man søger på det. Men det er vel svært at lave om på nu, for giver man et 5-tal til en får man et 2-tal og besked på at lave den om til mindst 5 og helst 7 .. det var bare lige min mening.. nogen der kan give mig ret i det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stemmer
  • #1   14. apr 2005 ja jeg kan godt give dig ret, men jeg er helt stoppet med at stemme.. så er jeg af med det problem

• #2   14. apr 2005 ja, men så¨hvis man virkelig har lagt timer i sin scooter, og så der kommer en eller anden spasser og smider et 1tal, det ficking nedern... men det stemme system kan man ik rigtig bruge, men selvfølgelig vil man jo helst ha 7 smiley kig lige forbi min sfx

• #3   14. apr 2005 jacob L > ja det har du da helt ret i ;o)

• #4   14. apr 2005 Rasmus E > Ja giver dig ret! .. har jeg dog ikke været ude for endnu.. jo en gang.. men det havde han gjort ved en masse andre og blev dermed stemt ud.. smiley ja det er da sjovest at få 7-taller.. og især når man har lagt timer i knallerten/scooteren.. hvilket jeg har.. men bliver ik sur over de stemmer jeg får.. ik for at lyde overlegen eller noget overhovedet så synes jeg at jeg har en af de flotteste monza´er herinde, og vil da selvfølgelig godt ligge på side 1 når man søger på Puch Monza og så "bedst bedømte" .. så her i går og i dag at der var en der var ved at lave en i stand og den skal da helt sikkert nok blive flot, men der var givet 7 ti-taller til projektet.. det synes jeg slet ikke giver mening og personen ligger jo dermed øverst på listen derinde.. er folk ved at lave sådan et projekt, synes jeg at man skal vente med at stemme til knallerten/scooteren er helt færdig.. men det er bare min mening.. smutter lige forbi din og smider en stemme.. og bliv nu ikke skuffet hvis du ikke får 7 smiley .. hehe.. smiley

• #5   14. apr 2005 protect your ears hvis du er så "sej" som du tror så kan du sguda bare lade vær med og svare på indlæget... jens j kan jeg få en begrundelse til 5 tallet smiley

• #6   14. apr 2005 rolig nu da :s .. ja vil da give dig ret i at det er til hvis man keder sig, men derfor kan man sgu da godt stemme ordentligt? i stedet for at fyre rene syv-taller af hvis du har læst det hele?

• #7   14. apr 2005 Rasmus E > står under din scooter ;o)

• #8   14. apr 2005 mig som skal ta det roligt ??? his jeg tager det mere roligt løsner min ringmuskel sig, og jeg skider i bukserne

• #9   14. apr 2005 hehe nej nej ik dig.. ham der ~ PROTECT YOUR EARS ~ SØGER TECHNO \ ...

• #10   14. apr 2005 jeg stemer sku altid fair efter min egen mening

• #11   14. apr 2005 benjamin B > sådan skal det da også være ;o) ..!

Kommentér på:
Stemmer

Annonce