{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• jeg ønsker hjælp til at fjerne et stort træ som er faldet på min grund 320.000 kr.
  • Samling af loungesæt 50.000 kr.
  • Naturtrappe eller naturtrin på stenbed 1.500.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 150.000 kr.
  • Fælde og fjerne træer 180.000 kr.
  • At montere 2 lamelgardiner 85.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO ikke noget værd?
  • #1   3. feb jeg sys det er sindsyge priser for sådan en skrammel maskine som er lavet i Taiwan

• #2   3. feb er puch maxi mere kvalitet?

• #3   3. feb 1. Her i den lokale by kunne man få en helt ny Hot 50 til 10.000 engang.

2. Du kan slet ikke sammenligne en Hot 50 og en Puch maxi. Det er to vidt forskellige maskiner.

• Ionas M
    Ionas M Tilmeldt:
    jan 2024

Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 15
    #4   3. feb Hvis man begynder at køre hot skal man ihvertfald også kunne finde ud af at skrue. Mange af dem skal der næsten altid laves noget på.

• #5   4. feb 8-10k for en hot må være meget tæt på hvad de kostede nye. Så det vil jeg sige er ret pænt. Jeg ville aldrig give mere end 4000 for en hot, om så den stod som ny.

Grunden til hot ikke er på niveau med Yamaha og puch, er udbud og efterspørgsels.

• #6   4. feb jeg ville aldrig give mere ind 1000 for en hot sys det er en lorte maskine måden den styre på komfort og lys

• #7   21. feb En jog as kostede 9000 ny I 1994. Og koster 20000 I dag hvis den er i too stand.
    Så det med hvad de koster af ny kan man ikke bruge til en skid.
    Det er udelukkende efterspørgsel der bestemmer prisen, og den hænger tit sammen med nostalgi og lemming effekten. Dvs at enten har man haft den som ung og vil genoplive den følelse. Eller fordi alt for mange synes det køretøj er sejt af en eller anden grund eks biler der har været med i en film, koster tit flere hundrede tusinde mere end de er værd, bare fordi de genkendelig.
    HOT 50, har et ry for at være skrot 50., men det kan nemt vende om nogle år når den bliver ældre. I start 00'erne var en jog as en pis maskine man kunne få for et par tusinde kr.

Kommentér på:
PGO ikke noget værd?

Annonce