{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
170 visninger | Oprettet:

70cc dr med std dele {{forumTopicSubject}}

Jeg gad godt vide om det var mulight at køre 70cc dr racing med alle std dele på hot 50 og om jeg skal beholde tragt i eller tage den ud jeg gad godt spare benzin.

Hvordan undgår man også at den bliver for varm den skulle gerne kunne holde til en 22 km køretur hver dag.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  70cc dr med std dele
  • #1   4. sep Hvorfor så smide 70cc på hvis du aligevel ville køre økonomisk?

    Hvis du smider 70cc så tager politiet alligevel maskinen, så du kan aligevel bare pille begrænsningerne og smide lidt tun på.


  • #2   4. sep det var det eneste jeg fik lov til og det er alt for kedeligt at køre lovligt. jeg har allerede 70cc cyllinder liggende og den jeg har på nu er lidt slidt. hvor stor forskel gør tragten?

  • #3   5. sep Du må aldrig nogensinde ændre noget som helst, på en scootere motor, hvis varig stadig er begrænset. Never ever....!
    Så snart at vario er ubegrænset, så er der stort set frit spil.

    Dog så vil jeg på Yamaha absolut råde alle til at skifte gearingen fra original til 14/41 sekundær, da den originale er meget lav. ( 12/45 vs 14/41 ).
    Den giver nemlig 28% højere gearing.

    Din er har, originalt set, en 13/43 sekundær, så der vil en 14/41 sekundær give 13%.


  • #4   5. sep Det glemte jeg også at sige den har allerede pillet skive og en uroginal 50cc cyllinder men med begrænsning. jeg har haft 70cc på før men der havde jeg også 21mm karburator på og pillet tragt.

    Jeg vil bare gerne spare så meget benzin som muligt uden at den går i stykker af det. Jeg ved ikke hvordan man skifter gearing jeg tror heller ikke jeg ville få lov til det.

    Skal jeg være bange for at den bliver for varm?


  • #5   5. sep 70 ccm og tragt, det giver ikke super meget mening.

  • #6   5. sep det har du nok ret i jeg piller den bare ud.
    Tak for hjælpen


  • #7   6. sep Det kan du godt.

    Sørg for at ha en 738mm rem i hvis du vil ha god benzinøkonomi.


Kommentér på:
70cc dr med std dele

Annonce