{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

70cc dr big {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal til at tune min dr big, og jeg ville lige høre jer kloge hoveder inden jeg gør det smiley

Jeg vil gerne ha den skal være så vild som muligt uden at den larmer og lyder vold tunet, så min makker foreslog dette, da han har haft god succes med det

Cylinder: 70cc malossi sport
Variator: malossi multivario
Udstødning: GG
Tage alle begrænsninger og så større dyser.

Han sagde jeg ikk behøvede større karburator, da det ikk var vildt nødvendigt, da det samtidig ville få den til at larme mere, og man kunne bare bruge større dyser.
Han nævnte også at der var to stempelringe i det her cylinder, og det ville forlænge levetiden meget.

Så hvad tænker i? Hvad ville jeres bud være på en opsætning som ikk vækker alt for meget opmærksomhed, hverken knæk eller alt for meget larm smiley
Jeg er villig til at fyre en større karburator på hvis det ikk larmer og en anden krumtap osv. Der skal bare så meget skrald på som muligt hvis det ik larmer ??

Eller kunne man fyre en 150cc motor på en MC scooter? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc dr big
  • #1   19. sep 2019 Det bedste er en 110 cc fra en trex den passer lige på og lyder som en standart hvis du også tager udstødning med over men de kan tunes og presser til 120 kmt ellers køre de 80 90 kmt samme med 150cc dog er den så 4 takt

  • #2   19. sep 2019 Okay, er sådan en 110cc til at finde eller hvordan? Er man ude i at skulle købe en hel 110cc scooter, for derefter at tage motoren derfra?

Kommentér på:
70cc dr big

Annonce