{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Græsslæning mm 2.500 kr.
  • 'Vinduespudsning" 1.110 kr.
  • To stikudtag er pludselig uden strøm 500 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine og Akvatur 4-1 anlæg 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rieju MRT 50 Godt valg ?
  • #1   3. jul 2025 Det er en am6 motor, men er mig bekendt begrænset til 4 gear på en måde som er så besværlig at ændre på, at det er nemmere at skifte gearkasse til en 6gears gearkasse hvis man vil have 6 gear.

    Men det er kun hvis man vil tune den, at det er vigtigt.

    De kører fremragende. Ligesom alle andre kvali gearknallerter.

    Har personlig kun prøvet en lovlig gearknallert med 3 gear een gang.
    Ellers altid tunede gearknallerter.

    Men altså rieju mrt er ikke noget dårligt køb. Så meget ved jeg ihvertfald


Kommentér på:
Rieju MRT 50 Godt valg ?

Annonce