{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  17,5mm på evo 1
  • #1   15. jun Du kan også sætte en 12mm på Evo1 spørgsmålet er bare om du ødelægger det ….
    Hvis jeg var dig ville skifte cylinder hvis du ønsker lidt sangsome Scooter .. er det vandkølet eller Luftkølet Evo1 til Minarelli motor du har .. fordi jeg noget næsten nyt Topmperformances TPR Racing 47.6mm Lc cylinder kit til Minarelli på lager med nye pakninger og ekstra stempelring osv osv .. det er lidt langsommere end Evo1 plus det kan køre på 17.5mm karburator uden lortet sætter sig … jeg vil godt bytte for mit ligger bare og ikke kan bruges

Angående dit spørgmål spørgmål … du kan sagtens sætte en 17.5mm karburator på dit Evo1 men jeg er 95% sikker på dit evo1 ikke direkte bliver langsommere , eller knap så vildt , jeg er bare bange for du Ødelægger det efter kort tid med 17.5mm karburator , eller du kan selvfølgelig sætte en dyse i som er stor nok , og det er så der jeg tror det igen bliver vildere end det du ønsker

• #2   16. jun Det ændrer ikke ret meget.

Skift udstødning.
    Det ændrer rigtig meget.

• #3   16. jun #1 det er luftkølet lodret mina der er på.

Tror i måske jeg kan sætte en stage 6 replica mk2 på, uden begrænsning self.

• #4   16. jun #3
    Det ændrer ikke ret meget.
    Du skal ned i GG eller deromkring, for at du kommer ned i fart.

Ofte så er støjen værre end farten, for naboerne.

• #5   16. jun Men evo 1 er et Racing cylinder, ville jeg ikke ødelægge det ved at tage en gg på?

• #6   16. jun #5
    Det er utroligt svært at ødelægge en alu cylinder.
    Den kan sagtens køre med GG.
    Du skal selvfølgelig skifte trimfjedre, dyse, ruller osv.

• #7   16. jun Hvad hvis jeg kun tager lidt af begrænsing ud, den er jo svejset på, så hvis jeg kun tager halvdelen ud eller sådan noget. Det fordi jeg har allerede købt en stage6 replica mk2.

• #8   16. jun Hvis du allerede har købt Stage6 udstødningen, så sæt den på, med de begrænsninger den er leveret med.

• #9   16. jun Men hvor meget skal jeg ned i ruller, dyse og alt det der

• #10   18. jun Selvfølgelig er det en del bedre med den replica Udstødning du nævner , den vil bestemt også tage noget power af dit cylinder , men endnu bedre med dit tilfælde ville være at sætte en
    Polini For race udstødning på , fordi den vil ikke direkte kvæle effekten ud af dit cylinder kit , den vil bare opfør sig mere som en Udstødning der ikke sådan rigtig vil Arbjde sammen med ens cylinder kit uden at skade noget i motoren , Hvor i mod GG så med sikkerhed vil blive så lille at din motor vil opfør sig som om ingen ting i motoren virker optimal …. Og Replica. Du nævner er heller godt , MEN MEN MEN den er dog bedre en GG hvis man altså absolute skulle vælge noget.
    Du kan opleve sådan noget eks med en GG på et 17-19HK cylinder kit
    Det mest optimale du kan gøre og også den absolute bedste løsning er at skifte dit cylinder til et lidt mildere kit som kan bruges med de dele du bruger i forvejen til dit Evo 1 cylinder kit. Så vil du også have en sund motor som kan køre længer og bestemt meget mere fejlfri end hvad du ville opleve med eks GG og Replica model ..

Hvis du køre med GG på et Polini Evo1 47.6mm cylinder kit ?? Så det 90% sikkerhed for at din motor begynder at lave sådan en form for slags rigtig dyb dyb Hyle lyd inde fra krumtappen af , hvergang den startes op fra kold . ? Og det endu støre chance for at din motor begynder på det her med at opfør sig lidt henad mod ??? som Hvis man kørte rundt på Scooteren og så du hele tiden med nøglen ville slukke og tænde for motoren samtidig med at motoren forsøger at stiger i Omdrejningerne.??? Og lad os så måske sige du heldig at du ikke oplever dette med GG ,, så kan du være 100% sikker på at du på et tidspunkt vil opleve motoren knokle mere og mere mens effekten falder MEGET mere end du ønsker plus det svære og svære at starte op?. hvor den så til sidst kvæles helt fordi din GG bliver totalt svinet til indvendig med 2 Taksolie der ikke blev brændt ordenlig nok af , FORDI din motor aldrig kan komme op i de her RPM områder som er med til at vedligeholde cylinder og holde tændrøret rent også osv ….

Så det med at Sætte en GG på din Polini Evo1motor af den grund at du godt vil have at dit 17-19HK cylinder kit skal yde mindre …. Vil kort sagt og sten sikker blive en hel del dyre for dig end hvad det ville koste her og nu at skifte dit cylinder kit til noget mindre evt.

Jeg må dog indrømme jeg er forbavset over at en kan anbefale dig at Bruge en GG på et Evo1 cylinder kit som et godt alternativ for at nedsætte effekten på cylinderet ..,
    Og dem som siger dette at en GG er at anbefale til at nedsætte effekten på et Evo 1 cylinder kit , det som regl dem slet ikke kender til hvordan et Evo1 kit det er eller måske enda slet ikke har prøvet en scooter med Evo1 kit monteret ….. jeg syndes lidt det lyder hen mod lidt gætteri og ingen viden omkring brugen af så små Udstødninger på store kits …
    jeg nævner kun det jeg selv kender til (-:

Kommentér på:
17,5mm på evo 1

Annonce