89 visninger
|
Oprettet:
Knallert scooter {{forumTopicSubject}}
Hej jeg leder efter min første knallert/scooter jeg har kigget på gearmaskiner og gad godt købe en men jeg ved ikke hvilken en der er en god en jeg leder også efter en med 4 takt motor men kan godt komme til at købe en med 2 takt hvis det er så hvis i Kennet en god gearmaskine er jeg åben til at høre om den
jun 2023
Følger: 7 Følgere: 218 Emner: 38 Svar: 837
Aprilia har så også en Sports MC 50cc en RS50 (både ældre og nye modeller) dog er de oftest 45 knallerter men der skulle gerne være nogen 30er af de nye også)
ellers er der også nogen lidt sjældnere som en Rieju som ogs er et meget udmærket mærke, de har en MRX50 eller MRT SM50 De har dog også en sports MC en med en 50cc motor som også går under 30er kørekort så længe den selfølgelig er en 30er som hedder RS2, RS2 MATRIX, RS3
og ellers er der i en tand billigere Generic Trigger er ogs en helt fin gearmaskine hvis budgettet ikke er til de andre men det er en helt udmærket gear maskine
Meen som første knallert ved jeg sgu ik om det noget jeg kan anbefale jeg havde nok købt en scooter fra Gilera, Piaggio, Derbi, eller Aprilia så du lige får følelsen af og kører lidt mer inden du hopper på en med gear
og så er Lovlige gearmaskine egentlig pisse kedelige og køre på da du skal skifte gear hele tiden, så hvis du ikke har tænkt dig og som det mindste afdrosle den(fjerne begrænsninger) så nup en scooter istedet er alt jeg ka sige men selfølgelig op til dig
og vil du så have noget pisse fedt men totalt overpriced billigt kina pis så køb en yamasaki
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.496
Motrac m3 og m5 er ok.
Skyteam og shineray og hvad der ellers er af kommunist knallerter vil jeg alvorlogt råde til at gå LANGT uden om.
De er ren og skær hadegaver.
Køb noget europæisk.
Til nøds japansk og i absolut nødstilfælde taiwanesisk, hvis du vil have gear maskine.
Men knallert markedet er så tyndt i Danmark, at du godt kan droppe at sætte dig en bestemt knallert i hovedet og prøve at finde den, hvis du vil have den inden for en overskuelig fremtid.
Gør istedet det at du fremsøger hvad du overhoved kan få, inden for dit budget osv.,
og vælg så derudfra hvad du helst vil have.
Vil råde til at holde øje med markedet på dba og guloggratis og facebook marketplace osv i nogen måneder, mens du sparer op.
De fleste annoncer har været til salg i månedsvis, og det er der en god grund til..
Ingen andre vil have det ragelse, eller betale den pris de står til. Og ej heller vil du....
De gode handler er typisk solgt inden for 1 uge.
Så 90+% af brugtmarkedet er ting du ikke vil have.
Sørg for at have pengene klar når det er ved at være tid, og hold øje, og sæt gerne en hel dag af til at køre tværs over landet for at få en god knallert, til en god pris.
Gå efter få ejere, så original som mulig, så ny og velpasset som mulig og så dyr nypris som muligt.
Og undgå for alt i verden kommunist bras
Knallert scooter