{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Farve på nummerplade "lille knallert", effekt m.v. {{forumTopicSubject}}

HASTER
I forbindelse med en retssag næste uge, hjælper jeg lige en kammerat.

Det drejer sig bl.a. om hvilken farve nummerplade en knallert 30 hhv. knallert 45 er bestykket med og om årgangen har betydning herfor.
fx skriver https://scooterforsikring.dk/lovgivning/forskel-knallert-30-45/
noget som ikke harmonerer med andre kilder som fx https://da.wikipedia.org/wiki/Knallert ..... så i svar hertil ser jeg meget gerne sti(er) til referencen. desværre kan jeg hverken se hvem der står bag sitet eller hvordan jeg kan skrive til dem.

det drejer sig om en Kymco Super 9, men her er de opgivne effekter heller ikke altid samstemmende selv hvis jeg sammenligner under "lille knallert" så kan både 1HK og 3 HK optræde... Hvad er korrekt?

jeg går ud fra at det nok er en model 2006 da den er indreg. første gang i feb, 2007.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve på nummerplade "lille knallert", effekt m.v.
  • #1   12. jan 30'er før 2006 = Ingen Nr plade. (Man skal dog have Forsikringspolice med sig)
    30'er = Gul.
    45'er = Hvid.

Af ukendte årsager har den hjemmeside du linker til (Scooterforsikring) sovet i timen og byttet rundt på Nr. plade farverne.

• #2   13. jan 30 knallerter skal køre med gul plade.
    45 med hvid plade.
    Eller lille knallert og stor knallery som de faktisk hedder.

Bemærk at jeg skrev "skal" køre med gul.... det er ikke altid at en 45 knallert har en hvid plade på. Nogen gange har den ingen andre gange har den en gul plade på, fordi folk fusker.
    ... spørg ikke hvor jeg ved det fra... smiley

Diverse hjemmesider om knallerter er 90% lort, 9% løgn og 1% sandhed.

Så hvis du vil vide noget med sikkerhed skal du sætte 8-18 timer af til at læse færdselsloven, og læse detailforeskrifteterne af færdselsloven.
    Der står ALTING som står i loven.

Fordi det ér loven.
    Du kan skippe alt det om motorcykler lastbiler og så videre
    Men læs alt det der har relevans for knallerter. Skim hurtigt over det der ikke har relevans for jeres sag. Men læs det der virker vigtigt mindst to gange.

Hvis du vil ka du sende en pb med sagens detaljer og så ka jeg gi et praj om hvor i står med tiltalen og evt mulighed frifindelse

Kommentér på:
Farve på nummerplade "lille knallert", effekt m.v.

Annonce