{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

Derbi senda motorolie? {{forumTopicSubject}}

Daw derude, jeg har nu skiftet motorolie på min derbi senda to gange (10w40 4t moto galp action) og jeg er lidt træt af at give 136kr for 1 liter olie på speedline og derefter fragt oveni, så mit spørgsmål er om jeg kan nøjes med at købe en stor dunk 10w40 fra biltema til under 50kr pr. Litter. Og skal det være halvsyntetisk eller fulsyntetisk, eller er det irrelevant,

På forhånd tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi senda motorolie?
Kommentér på:
Derbi senda motorolie?

Annonce