{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi Senda 2011 motorolie
  • #1   12. jun 2016 søg i forum så ville du hurtig finde ud af hvad du skal bruge smiley

  • Anders  J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   12. jun 2016 Brian n
    Har jeg gjort men synes der er tvivl om den rigtige olie, og der er flere forummer vedrørende gearolie - er det 10/40 motorolie der er ideelt? Så dig godt i kommentarerne på et af de andre forum smiley


  • #3   12. jun 2016 Jeg har kommet til at hælde gear olie på og der gled koblingen helt vildt og jeg blev nødtil at skifte koblingen som var helt ny men så helte jeg helt normal motor olie på 10/40 og det virket men der er så nogen som mener man kan få noget gear olie til vådkobling men det har jeg ikke set nogensteder jeg ville bare skal hælde noget 10/40 motor olie på og sige det er det men ellers står det i den lille bog som kom med knallerten fra forhandleren

  • #4   12. jun 2016 SAE 10w-30
    Står i manualen.


  • #5   12. jun 2016 Hvorfor bruger folk ikke de manualer de laver til maskinerne?

    Det kunne spare folk for ufattelig mange problemer og penge..
    - Og ud over det ville der være knap så mange som snakker om noget de intet aner om..


Kommentér på:
Derbi Senda 2011 motorolie

Annonce