{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning rensning
  • #1   10. aug 2023 I gamle dage kunne udstødninger renses, men det var også muligt at tage indmaden ud, det kan man ikke i dag, jeg ved ikke om det er klogt at fylde benzin i udstødningen og skylle den igennem, jeg tænker at det er farligt men det kan muligvis godt opløse noget inden i men vil nok ikke montere den hvor der er fyldt benzin i og starte knallerten, den vil helt sikkert blive meget varm i forhold til hvad den vil blive normalt

• #2   10. aug 2023 Tænker ik en god sjat toilet rans ned i gennem den og skylle igennem med vand gør noget eller?

Er ik hel glad for at skulle smide benz ned i gennem og sætte ild til lortet

• #3   10. aug 2023 Det burde ikke være nødvendigt at rense din udstødning.
    Det er en techingas silent pro uden kat og scooteren har altid kørt standard, så den burde være ok til std moto og ikke behøve en rens.

Evt søg "how to clean exhaust" på youtube og få nogen ideer om hvordan folk gør og hvordan man vurderer om det er nødvendigt at rense den indvendigt.
    der er folk der hælder grus i og folk der blæser den ren osv.

En ting mange lærer på den hårde måde med knallerter og bil mekanik er, at det kan virkelig godt svare sig at vide sig sikker på hvad der skal laves og hvordan det skal laves, inden man splitter tingene ad eller kører dankortet igennem for at få nye dele hjem der måske/måske ikke kan løse et problem man ikke ved hvad er.

Har ikke tal på hvor mange gange efterhånden jeg har set folk smide håndklædet i ringen fordi de er løbet tør for budget eller roder med noget man ikke ved hvad man ska med endnu og man blir træt af at banke panden mod en mur.
    Har selv haft over 30 maskiner gennem tiden så har selv været der smiley

• #7   10. aug 2023 Jaer ok altså den burde jo også blæse det meste af det sod osv der sidder inden i ud det var bare hvis det tog 2 sek kunne jeg lige så godt gøre det imens jeg har den af

Kommentér på:
Udstødning rensning

Annonce