{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
147 visninger | Oprettet:

Den korrekte olie til speedfight 2? {{forumTopicSubject}}

Hej SG, jeg har købt en speedfight 2 fra 2003-2005, ved ik rigtig årstallet, den manglede olie da jeg købte den, så helte noget mineralsk 2 takts olie i, som er fra thansen, det helte jeg bare i olietanken, er det det rigtige olie? Duer det som fuld og semisyntetisk olie? Skader det motor/cylinder osv?
Har nemlig set at andre fortrækker det andet olie, men ved ik om jeg er kommet til at hælde det forkerte i

Den er lovlig
12 grams ruller
Gg udstødning

Fortsat god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den korrekte olie til speedfight 2?
  • #1   11. jun 2023 Og hvis jeg piller skiven, vil det så gøre at olien ikke smøre nok da det er flere omdrejninger?

• #2   11. jun 2023 lovlig og gg udstødning passer ikke helt sammen du skader ikke din motor med den olie me n jeg ville bruge en simisyntes næste gang mineralsk ville jeg bruge på en knallert da de køre lavere omdrejninger ind scooter

• #3   11. jun 2023 Okay, så hvis jeg piller skiven, vil det være bedre for den, og tror du jeg kan putte lidt fuld eller semisyntetisk olie i benzinen næste gang jeg tanker, så det smøre lidt bedre? Og hvor lang tid holder sådan en olietank før den er tom?

• #4   11. jun 2023 ja det vil få den ned i omdrejninger men du skal ikke tænke over det og nej du skal ikke tilsætte noget i benzin bare kør som normalt også hælde noget andet på næste gang og holder ca 1000 km

• #5   11. jun 2023 Okay super, tak for dit svar smiley
    Sidste spørgsmål, næste gang, skal jeg købe semi eller fuldsyntetisk olie?
    Fortsat god aften

• #6   11. jun 2023 begge er fine jeg ville tage simi fordi du køre scooter ja men den er ikke tunet og med tunet er vi over en 70cc sports opsætning i min verden god aften til dig

• #7   13. jun 2023 Her på stedet køres der med 2 lovlige scootere Piaggio NRG Power og Gilera Storm.. Den ene altid på fuldsyntet, den anden på semisyntet (min knægt)

De skal begge have 2 takt olie med godkendelse ISO-L-EGD

Ingen af dem er brændt af og de kører begge superfint på deres respektive olier, hel og delsyntet.
    Mineralsk olie hedder som regel ISO L-EGB

Læs på dunken, det står på den ??

Kommentér på:
Den korrekte olie til speedfight 2?

Annonce