{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
269 visninger | Oprettet:

Frederik A
Frederik A
Tilmeldt:
4. okt 2021
Følger: 12 Emner: 4 Svar: 3

Cylinder i begrænset blok - sonic {{forumTopicSubject}}

Har en aprilia sonic med begræsnet blok som skal have skiftede cylinder, men kan ikke rigtig finde nogen der passer andre end den originale som koster 1700kr. Kan i finde nogen der passer i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cylinder i begrænset blok - sonic
  • #1   2. jun 2023 Bare fræs begrænsningen væk og put en billig en på

  • Frederik A
    Frederik A Tilmeldt:
    okt 2021

    Følger: 12 Emner: 4 Svar: 3
    #3   2. jun 2023 ?

  • #6   2. jun 2023 jeg har ikke oplevet sonic blok være begrænset i nu

  • #8   2. jun 2023 #2
    Prøv og tag dig sammen og tal pænt til andre man
    Du opføre dig som en 8 årige som lige har lært nye ord


  • Frederik A
    Frederik A Tilmeldt:
    okt 2021

    Følger: 12 Emner: 4 Svar: 3
    #10   2. jun 2023 #6
    De er begrænsede fra 2003 og fremad


  • #12   2. jun 2023 spændende så lærte jeg sku lige noget der men en dremmel er vejen frem

  • #13   3. jun 2023 Generel opførsel på siden
    Heymate ønsker at gøre samtlige hjemmesider til er rart sted at være for samtlige brugere. Som bruger af Heymate indvilger du derfor i at udvise en venlig og høflig adfærd overfor samtlige aktører, herunder andre brugere og Heymates hjælpeadministratorer.

    At tale som man vil er ikke = at tale som en psykotisk hjemløs der har fået fem bajere og tre snitter for meget oveni ritalinen smiley

    Jeg er personlig fløjtende men vil opfordre andre til at bruge report funktionen når det er lige til højrebenet at sende et hothead i fryseren og køle lidt af.

    Jeg har aldrig set en begrænset blok men har set utallige der skriver at de ved den er begrænset uden at vide at det er de faktisk ikke.
    Så vil sige hiv cylinderen af og kig om den er begrænset, og så bestil et std universal cylle til sonic og skru i så er du nok ligeså golden som alle de andre ejere af sonic efter 2003 som aldrig har taget billede af deres begrænsede blok og delt, fordi de ikke er begrænsede selvom der står nogen steder at det er de smiley


Kommentér på:
Cylinder i begrænset blok - sonic

Annonce