{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
297 visninger | Oprettet:

Anders H
Anders H
Tilmeldt:
21. maj 2023
Emner: 1 Svar: 3

Køb af brugt knallert 45 - hvor skal man starte? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil gerne købe en brugt knallert 45 men jeg har ikke haft knallert før og ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte.

Er der nogen der har nogle gode tips til hvad jeg skal kigge efter? Er der nogle bestemte modeller hvor man får meget for pengene og får noget som der er til at regne med?

Jeg skal køre 2 x 15 kilometer om dagen, meget mere bliver det ikke.

Tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt knallert 45 - hvor skal man starte?
  • #1   21. maj 2023 først og fremmeste velkommen her til scootergalleri

    alle modeller har deres fejl

    jeg ville gå efter noget piaggio eller gilera da der ikke er noget som slår hiper motoren efter de 2 ville jeg se efter noget aprilla eller yamaha hvis ingen af de 4 mærker passer dig så er pgo gangske gode motor og el men sikkerhed er lige ud af vinduet fx en hot 50 eller en bigmax som de hedder som 45 tager 4 min så har jeg tanket den taget hjelmen i hjelmrum og startet og kørt på den uden nøgle smiley


    jeg ville vælge en aprilla sr 50 factry eller piaggio nrg power dd eller hvis det skal være pgo så trex eller gmax dog er trex lige så sikker som hotten

    ligegyldigt hvilken du vælger så købe en GO kæde lås og brug den


    når du køber brugt scooter SKAL DU ALTID !!!!!!!!!!!!!! have registreringsattest med når du køre fra sælger og ALTID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lave en købs kontrakt på købet

    ellers god jagt


  • Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #2   21. maj 2023 Hej Brian

    tak for kommentaren! Det er godt med noget at starte på. Det ser ud til at det er nemt at finde Piaggio, Aprilla og Yamaha, så dem vil jeg kigge på.

    Hvor gammel en model vil du sige man kan købe? Jeg har ikke viden om knallerter selv så jeg vil ikke kunne reparere særligt meget.

    Vil helt bestemt købe en god lås og få papirerne i orden smiley Takker


  • #3   21. maj 2023 jo nyre jo bedre men med 45 så er der ikke alt for mange 14 15 årige mekaniker som har haft fingere i dem så jeg ville sige 2015 og frem

  • Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #4   21. maj 2023 OK, tak for tippet!

    Så har jeg bare et sidste spørgsmål... når jeg nu skal ud og prøve nogle brugte modeller, hvad skal jeg så være opmærksom på? Hvad kan man kigge efter for at finde ud af om det er en god ide at købe?


  • #5   21. maj 2023 lyt efter mislyde sørg for at de triller let hvis den ikke gør hænger den i bremser kig på udstødning det er den som ruster først

    og sørg for at den kun køre 45 ikke 50 da det samme klippe regler som i bil når du køre for hurtigt smiley


  • Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #6   21. maj 2023 Tak for alle de gode tips smiley

  • #7   21. maj 2023 så lidt sig enlige til en anden gang det er derfor jeg er her og mange andre er her også

Kommentér på:
Køb af brugt knallert 45 - hvor skal man starte?

Annonce