{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af scooter brugt
  • #1   23. okt 2016 facebook

  • #3   23. okt 2016 sker nada herinde.
    Men på facebook har ingen af mine venner noget til salg da fleste ikke kører scooter.


  • #4   23. okt 2016 3-4 år siden kom enorm mange annoncer herinde men på mystisk vis pludselig alt blevet tomt men da er jo stadig stort brugt marked.. undrede mig bare hvor folk kommer af med det smiley

  • #6   23. okt 2016 Nu r det ikke alle brugertrofæ som 20 års medlemskab smiley Elle online dagligt, og hvi man ikke husker tilmldte mail går bruger jo tabt.. medmindre man er freak og har samme mal siden 1990 og alle brugere oprettet på den smiley

  • #7   23. okt 2016 Claus G
    spørger jeg også om jeg har været her på sg i 8 år under flere forskellige profiler . i den tid har der været mange scooter tilsalg her på sg ..


  • #9   23. okt 2016 Nu er det jo ikke lige i denne årstid der sælges flest scootere, eller dele der til..

    Men lav en købs annonce, så skal der nok komme noget..


  • #10   23. okt 2016 Efter scootergalleri blev en betalingsside er annonce og bruger antallet faldet drastisk.. Forstår ikke hvorfor de skal tjene penge på brugere de burde sagtens kunne klare omkostningerne ved reklame. Men Bazoom er og bliver en stor pengemaskine.

  • #11   23. okt 2016 Det er jo også langt fra alle deres sider der koster penge..

  • #12   23. okt 2016 Bob man kan ikke få alt .gratis mere nogen steder at betale ved kasse 1

  • #14   23. okt 2016 Fz50coolcat, NO SHIT SHERLOCK

    Claus G, ja men forstå nu hvad det er jeg vil frem til. Og hvis du kigger hvornår min profil er oprettet kan du se det er 2 år før du blev medlem så jo jeg er nok klar over det er langt fra nyt. Men det jeg vil frem til er at efter det er blevet en bruger betalingsside så er folk flygtet herfra som borgerne i Syrien. Specielt efter Facebook kom frem.


  • #15   23. okt 2016 Så hvis man fortiden skal have held med salg af scooter er det efterhånden kun Gul&Gratis og Facebook som giver pote.

  • #17   23. okt 2016 Jeg har købt brugte scootere på Facebook grupperne her på det seneste. Der har jeg mest held der end jeg har på SG lige pt smiley

  • #18   23. okt 2016 Claus-G, en salgsside er da en salgs side, om den hedder kurts blandet kebabbiks eller grøn og utrolig dyr. Det har jo intet med prisen på varen og hvilken varer der er tale om. Det har noget at gøre med hvordan man driver en side.

  • #19   23. okt 2016 Og hvordan man får kunder i butikken.

  • #21   23. okt 2016 Hvorfor er der så en MARKEDS Sektion? Bazoom er og bliver en salgsside og en useriøs debat side. Om det så gælder Scootere, hunde, heste eller gamle sko..

  • #22   23. okt 2016 ScooterGalleri – For folk med interesse for scootere

    ScooterGalleri er et site for alle, der er interesserede i scootere, tuning, styling og tilbehør til scootere. Opret en profil til din scooter og del fotos, råd, tips og holdninger med andre scooterentusiaster. Køb og salg af brugte scootere, scooterdele og andet tilbehør på Danmarks største markedsplads for scooterentusiaster. ScooterGalleri er Danmarks største site for scootere (Kilde: FDIM) og en del af Bazoom.

    Danmarks største markedsplads for scooterentusiaster. <------ ?!?!?!?!? HMMMMM

    Du er simpelthen den mest underinformerede hjælpeadmin jeg nogen sinde har mødt smiley


  • #24   23. okt 2016 Nej præcis, nu er du med. Jeg vil frem til at folk ikke gider betale for en service herinde som de kan få gratis andre steder. Hvilket er derfor både marked og alt andet herinde er mere eller mindre gået i stå de sidste mange år.

  • #26   23. okt 2016 Der findes et hav af knallert sider på Facebook. er selv medlem af 10-15 grupper, og der er satme gang i salget

  • Fs1
    Fs1 Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #27   24. okt 2016 Hvad mener i med købe på facebook ? I
    Mener om venner har noget til salg ?


  • #28   24. okt 2016 Fs1. Salgsgrupper fx Knallert Marked og Køb og salg af knallert, scooter og dele fx. Der er et hav af sådan grupper for al slags ting på facebook.

  • Fs1
    Fs1 Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #29   24. okt 2016 Tak må kigge hvad facebook marked er

  • #30   25. okt 2016 Det også underligt at de bevare ''vip'' funktionen herinde, med betalings annoncer osv når alle funktionerne er blevet gjort gratis for flere år siden på de andre gallerier.


  • Fs1
    Fs1 Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #32   15. jun 2017 facebook er ren chat chat chat evige konfi unger med hovedet under armen hverken penge på telefonen til taletid eller mulighed for at hente..end ikke evnen til at LÆSE annonceteksten
    EKS , jeg skriver defekt, ikke kørt 3 år.
    Første blanke konfo spørger, " hvor hurtig den kører og om den starter let" om den evt har defekter smiley


  • #33   6. nov 2017 Late
    Update: fandt gruppen
    Knallert marked
    På facebook . Købt
    Scooter der smiley


Kommentér på:
Køb af scooter brugt

Annonce