Kør ikke på samme måde {{forumTopicSubject}}
Godav, jeg har haft varme sat min derbi senda euro 4 fra 2019 med opsætningen
Radical Racing udstødning
Unegrænset cdi
Taget luft filter begrænsning
208ga dyserør med 102 dyse i
Nu har jeg så fået monteret nyt std cylle på og den er tilkørt nu, men mit spørgsmål er bare hvor det ikke kan køre ordenligt med præcis samme opsætning,
jeg har prøvet med samme opsætning og 108,102,100,98 dyse, og den 4 takter ved alle de numre og det gjorde den ikke før, den kørte helt fint med 102 dyse i.
og nu har sæt ubegrænset forør i og den kør 60 ud af lige vej og måske 64 ned ag bakke os med cdi vel og mærke
Og jeg tør ikke rigtig sætte mindre dyse i end 98 fordi hvis den sat sig med 102, men nu 4 takter den vildt meget med 102 og ned til 98. Nogen der kan foreklare er helt lost
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.391
støbejerns cylle og radical lyder dyse 95 ikke helt af vejen..
Min kørte 80-85 på speedo med afdroslingskit så ved ikke lige hvorfor din kører så langsomt, måske det ku ha noget med det at gøre
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.391
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.391
Den ska gerne ha en del større dyse end standard der sku ha 90 med afdroslingskit monteret
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.391
Std ka køre med 95.
Men radicalen kan ikke engang med 108.
Er begrænsningen taget ud af forrøret på radicalen?
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.391
De fleste kører de 80 kmt med afdroslingskit. Har du 11 tands tandhjul foran eller hvordan ka det være den kun kører 60 med std udstødning?
Der er flere ting der ikke giver mening så måske hælder du motorolie i 2tolie beholderen eller hva ved jeg?
Hvis den har et problem med at 4takte med en 50-70 sports udstødning på så burde den jo ikke......
lagde først nu mærke til i #3 skriver du den 4takter med dyse 95 og std udstødning
og i #5 skriver du at den kører med 95 dyse og std udstødning men godt k bruge en større dyse??????
når den 4takter, så er det fordi dysen er for stor.....
ikke fordi den er for lille.
Jeg tror ærlig talt problemet er en fejl 40.
Hvis du ikke ved hvad en fejl 40 er, så google det
Så lærer du både hvad en fejl 40 er og får noget træning i at søge info selv i google/scootergalleris gamle forum og den slags.
Noget siger mig det er der den ligger
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
og i opslag #3 snakker jeg om radical racing udstødningen
og jeg har gearingen 15/59, og den er 4 gearet.
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
Jeg har også skiftet min cylinder til en ny, men den har kørt 500km nu og er tilkørt, så jeg forstår det ærlig talt ik.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.391
Men du skrev så den 4takter med radical med 95 dyse i nummer tre.
Hvis den faktisk 4takter med den store udstødning på, når den kører fint med standard, så er der begrænsing i den radical endnu. Det må være derfor
jun 2022
Følger: 3 Følgere: 144 Emner: 29 Svar: 116
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.391
Især støbejern kontra alu
Så den ska ha en anden dyse nu end før
Så er spørgsmålet bare om du ka følge en opskrift som den her
https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_
Eller om du har en eller anden defekt der er årsag til noget problem
Kør ikke på samme måde