{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
136 visninger | Oprettet:

Thor L
Thor L
Tilmeldt:
29. jan
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1

Piaggio Ciao kør underligt {{forumTopicSubject}}

Hej Scooterhoveder
Jeg har fornyligt sat 60cc på min Piaggio ciao og fuldrenoveret motoren men nu når jeg er igang med at køre den til er den bleven lidt underlig. Når jeg køre på den og den er varm vil den ikke holde i tomgang men drukner bare. Og når jeg bare triller uden at give gas så begynder den at på en måde skyde ud af udstødningen og så går den ud. For den andet er der olie på tændrøret og sådan en del. Jeg har kørt ca 60km på den med nyt cylinderkit og har ikke presset den overhovedet og den køre med 72 dyse. Har i nogle ideer til hvad det kan være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piaggio Ciao kør underligt
  • #1   22. maj Har du været ved at bore blokken op?

  • Thor L
    Thor L Tilmeldt:
    jan 2024

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1
    #2   22. maj Jeg har ikke selv boret plomben men fik den boret af en anden som selv laver knallerter

  • #3   23. maj Når man bore Plumben på en ciao skal det køres meget speciel, hullet skal være ovalt. Hvis man bare hammer et 13mm bor igennem er blokken færdig da den skal være 10mm bred Max og så 15 - 20mm høj, ellers pisse benzinen bare ved siden af krumtappen, der er sådan en firkantet markering man ikke må komme ud over kanten på.

  • #4   23. maj Tjek lige dine platiner.
    Se efter om der er et hul i den ene del og et bjerg på den anden del.
    Den drukner kun hvis den 4 takter voldsomt. Ellers er det ikke at "drukne".
    Hvis du har det originale luftfilter på, hvor der jo er 3 huller i det, som stikker opad, så prøv at sætte en finger foran det ene hul.

    Hvilken olie kører du med og hvor mange deciliter olie bruger du til 5 liter benzin?


Kommentér på:
Piaggio Ciao kør underligt

Annonce