{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omregistrering ved scooter køb
  • #2   25. apr 2023 det kan du nemt dog skal du bruge en aktiv registreringsattest altså den sidste nye ellers kan du ikke omregistrer da du skal bruge 2 koder som står på den

    køber du en maskine uden registreringsattest altså fra før 2006 får du ikke en registreringsattest på maskinen da den ikke skal registres da den ikke skal have nummerplade på

    så derfor SKAL DU ALTID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ringe til politi på 114 tage en snak med det oplyse stelnummer jeg vil anbefale at du skriver det ned også skriver til dem og jeg mener DU skal skrive det ned og det gør du når du står ved maskinen ikke før og ikke efter og ALTID !!!!!!!!!!!!!! lave en købs kontrakt for hvis den bliver meldt stjålet efter du har købt den kan de gå tilbage til tidliger ejer og den købs kontrakt giver du så med når du sælger den så ny ejer igen kan finde tilbage til tidliger ejere hvis den mældes stjålet



    det er KUN politi som kan oplyse om den er stjået der er en hjemme side som nogle gange kan oplyse det men ring nu bare i stedet politi oplyser IKKE om det er en 30/45 eller årgang


  • #4   25. apr 2023 de er sku ligeglade samme ved forsikring det er jo ikke deres bord

  • #5   25. apr 2023 kender også til en som købte en porsche 911 for 50000 alt var iorden ugen efter kom ejeren så hjem fra ferie så har de haft indbrud begge nøgler og registreringsattest til bil var væk plus det løse så stod han så der han skulle jo give bilen tilbage da alt var på overvågning men han fik aldrig de 50 tilbage

  • #8   25. apr 2023 hvis det har været min x have hun så siddet i kørestol nu hvis ikke været med i skoven

  • #9   25. apr 2023 han fik afvide at konen var smuttet så alt skulle sælges kontant her og nu også fik den ko ikke en skid af hans ud over 1 mil i gæld fra huset haha men nej dengang gik de til 85-130 så såmeget mindre var det jo heller ikke

  • #11   25. apr 2023 ser du der er vi så forskellige .... smiley

  • #12   25. apr 2023 I sidste måned hvade jeg fundet en Piaggio Nrg DD vandkølet model fra 2017 30er lille knallert, stod til salg på Facebook market place for 8000.- kr og den befandt sig i Næstved.
    Jeg får en aftale i stand med sælgeren om at jeg kom og kikkede på den og prøvede den, og han påstod at han hvade registrerings attesten så alt var i orden på det område.
    Der var så flerer fejl og mangler ved den som ikke var nævnt i annoncen, et så var speedometeret fuld af vand og fugt så speedometeret var ikke til at aflæse i det digitale display så hvad den hvade kørt kunne jo være hvad som helst han påstod at den hvade kørt 15292km men det kunne ikke aflæses da der var store vand perler på indersiden af plastik glasset i speedometeret !.
    Bremse klodserne var ned slidte, udstødningen var ikke den originale lovlige, dækne var de billigste som man nærmest kan købe så det lugtede langt væk af at den var kørt på et meget stramt budget, der var et stort hul i sædet, det mest underlige var dog at nøglen kunne tages ud af tændings låsen når nøglen var på On normal vis skal nøglen ikke kunne tages ud i denne position ! hans undskyldning for dette var at han hvade alle sine nøgler siddende sammen med nøglen til knallerten !, prøve turen var heller ikke noget af skrive hjem om så snart at den kom op på top farten så faldt og steg den i hastighed nærmest som at den lige tog en lille pause og så kørte op og ned i hastighed ved fuld gas, normal vis så skal en knallert ikke køre på den måde så det var også noget som der får alarm klokkerne til at ringe at der er noget helt galt, om stellet hvade fået noget sort rust beskyttelse ved jeg ikke helt eller om det var et forsøg på at skjule stel nummeret men kunne ikke se det da jeg stod hos sælgeren, nå men efter prøve turen så hvade jeg så en samtale inde hos sælgeren hvor det blev enu mere komisk han leder febrilsk efter registrerings attesten da jeg nævner for ham at den skal bruges for at man kan lave om registrering på skat.dk og han siger nærmest helt uden at tøve om man ikke bare kan gøre det på stel nr, nej man skal bruge de to koder siger jeg til ham som der er på registrerings attesten, og han leder i en træ kasse med låg på der ligner en mini skatte kiste han finder alle mulige andre papirer og kviteringer på at han har betalt forsikringen på giro kort det sage mig så også lidt om sælgerens økonomi ikke for at sige noget dårligt om ham men han hvade ikke registrerings attesten og jeg sage til ham at så er den jo ikke de 8000.- kr værd så er den jo nærmest værdi løs og max 1000 kr værd da stellet er lige til at smide ud, det endte med at jeg tog der fra uden at købe den.
    Reg nr CB7683.
    https://www.nummerplade.net/nummerplade/cb7683.html
    Jeg fandt så også ud af efter at jeg var kommet hjem at han hvade blokeret mig på Facebook, jeg var heller ikke intraseret i at skulle tage der ned til Næstved en gang til selv om at han så fik frem skaffet en ny registrerings attest da jeg var så mange ting der skulle laves den var nok maks 3000 kr værd med registrerings attest og ikke 8000 kr, jeg har valgt at skrive det da det ikke var særligt ærligt at når man kommer helt fra København til Næstved og sælger ikke har styr på det vigtigste parpir han påstod også i øvrigt at krumtappen var skiftet da motor blokken var lakeret sølv farvet. Han påstod at den hvade kørt 15292 km men det kunne jo ikke ses på speedometeret da det var fuld af vand og fugt. Jeg håber næsten ikke at den er blevet solgt.


  • #14   25. apr 2023 Den er så blevet solgt i følge Tjekbil 22/3-2023 https://www.tjekbil.dk/nummerplade/CB7683/overblik


Kommentér på:
omregistrering ved scooter køb

Annonce