{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Torben  P
Torben P
Emner: 6 Svar: 9

Bagage {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg skal på længere rejse på min PGO til sommer og skal bruge plads til lille telt, kogegrej, lidt tøj osv. Noget kan jeg have i rygsæk men en topboks tror jeg er for lille til resten. Har nogle ideer til hvad jeg kan montere på en standard bagagebærer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagage
  • #1   9. apr 2023 du kan jo få en 48L topbox så der er jo meget plads i

ellers lav en plade som bliver skruet på så kan du bare læsse på også binde det fast

• #2   9. apr 2023 Jeg har set en plastik kasse skruet fast med et spækbræt sandwichet rundt om det bagagebærer der bagpå.
    Dog lægger det enormt meget vægt lidt for højt og langt bagude.

Jeg har også set sidetasker monteret simpelthen med to bælter henover sæderummet og så klappet sædet ned over.
    Det er ret praktisk og giver en god vægtfordeling.

men det ser ud til din pgo er rimelig ny og pæn. Det kan godt give ridser at køre med sidetasker når de gnubber op ad sideskjoldet.

Hvis nu det ikke havde været en pgo, så ku du have hægtet bagage på bagagekrogen mellem benene, og have det stikkende ud til siden.

Hvad med evt at anskaffe sådan en original front bagagebærer til den og evt side-stilladset også

Jeg ved ikke hvor man finder de ting den dag idag, brugt er formentlig den bedste chance.
    Eller kontakt en smed og hør om de vil lave noget lignende, måsske lidt pænere og mere tilpasset dit behov. Burde ku lade sig gøre.
    Evt selv strikke noget sammen.
    Se billedet herunder.
    Det er årsagen til hotten er lavet som den er smiley så der er lidt muligheder

profilbillede
  • #3   10. apr 2023 Vil også sige at side tasker er en god løsning, resten burde kunne være i en rygsæk og evt noget mellem benene, kunsten er så at man kun skal tage det med som man skal bruge, alt vejer og det bliver hurtigt tungt, men det kan lade sig gøre.

Kommentér på:
Bagage

Annonce