{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera Stalker uden stel nr dumt ?
  • #1   23. feb 2023 på de fleste stalker er stelnummeret rustet væk, da det sidder et meget udsat sted på knallerten. Jeg ville helt klart kigge efter et nyt stel med stelnummer eller så find en stalker med stelnummer. Det kan have store konsekvenser hvis du bliver stoppet af panserne.

• #2   24. feb 2023 ja selvfølgelig er det det faktisk er det idiotisk da du ikke kan forsikre den så du må kun bruge den til bane og hvis den er stjålet og man finder ud af det så bliver du dømt for hæleri og den som hæler er jo lige så slem som den der stjæler men som #1 siger så sidder stelnummer på de ældre modeller meget udsat

• #3   24. feb 2023 Ja, medmindre den kun er til reservedele og du smider stellet væk alligevel.

• #4   24. feb 2023 Du ved ikke om den er stjålet.
    Du kan ikke forsikre den, da du ikke kan oplyse alle numrene.
    Den bliver konfiskeret med det samme, hvis du bliver stoppet på den.

• #5   26. feb 2023 der står også stelnummer på sølvmærket inde i sædekassen. Så kan man jo lave en ny plade og svejse på. Det havde jeg sgu gjort, hvis sædekassenummeret er i orden. Kender du ikke en maskinarbejder, industritekniker der med et snuptag laver en gravering i en plade på en cnc fræser??

Og ja!! Jeg ved det godt, uuuuha det er ulovligt og tænk hvis den skal toldsynes som en importeret Mercedes fra Polen.... Men det er altså "bare" en scooter og er sædekasse nummeret i orden med alle registre. . ja så er det bare afgang

• #6   26. feb 2023 Hvis nummeret står i sædekassen og det matcher med de rester der står på stellet, så havde jeg måske gjort som #5

Problemet opstår hvis sædekassen er fra en anden scooter og denne scooter så bliver meldt stjålet.
    Så bliver du pludselig gjort til tyv eller sigtet for dokumentfalsk.
    Så har du jo lavet en "copy car" som man kalder det i bilernes verden.

• #7   26. feb 2023 det er derfor man tjekker nummeret i sædekassen inden man gør noget smiley

• #8   26. feb 2023 #7
    Det kan du da ikke.
    Du aner da ikke om det rigtige stel er et helt andet sted, uden at det er meldt stjålet.

Så får du lavet en plade med et nyt nummer, uden brug af en genindhugningsattest.
    Efter et år, der bliver den oprindelige scooter meldt stjålet og ny kører du så rundt på et stjålet køretøj, som jo i virkeligheden er en copycar.

• #9   26. feb 2023 ja men nu er vi vist på vej ud i "uuuha" afdelingen. Det er bare en scooter med et rustent stelnummer, og det rigtige nummer står stadig på sølvmærket i sædekassen.... mere er der ikke i det. Som jeg skrev til at starte med, det er ikke kloning af en import Mercedes vi skriver om her... rolig nu smiley
    Det var en anden snak hvis nummeret på metalflappen ikke var rusten men det hele var skåret væk, ja så er der sgu noget galt.

• #10   27. feb 2023 #9
    Du kan ikke modsige at man har et seriøst problem, hvis man ender med at banke et stelnummer ind, som allerede findes.
    Jeg havde købt noget andet.

Kommentér på:
Gilera Stalker uden stel nr dumt ?

Annonce