{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.961 visninger | Oprettet:

Bedste GPS tracker {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Hvilken tracker er bedst til prisen?
Den må gerne have live tracking, så jeg kan følge den live, hvis den bliver hugget, men det er ikke et krav.

Jeg har denne tracker nu:
https://www.thansen.dk/bil/udstyr/eludstyr/gps-tracker-sporingsenhed/gps-tracker-zmartgear-lwt200-vandtaet-ip67/n-238590966/pn-238563241

Og den er rent ud sagt lige til at lukke op og skide i.
Den burde koste 299 og ikke en skid mere.
Batteriet holder ikke ret lang tid og jeg er mere end heldig, hvis den viser hvor jeg har været.

Så jeg leder efter noget der kan tilsluttes til batteriet, så der er krudt på svinet altid og så den har lidt mere power til hvad end antenne den har.

Det må gerne være med GSM ( mobil data ), hvis i har en idé til et alternativ til TDC's 45 kr om måneden.

Budgettet er relativt stort, hvis trackeren er pengene værd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste GPS tracker
  • #1   1. aug 2022 Til bilen bruger jeg bare en gammel iPhone og så en app. Har kørt perfekt er par år. Men det er jo så ikke vandtæt.

  • #2   1. aug 2022 Det dur ikke helt til en scooter.

  • #3   1. aug 2022 https://mctracker.dk/

  • #4   1. aug 2022 Noget som jeg selv bruger på min er en apple airtag. Det jo ikke godt nok til at stå og jagte en rundt, men det er godt nok til at finde personens hus eller hvor de har gemt den. Batteriet holder i over 1 år og de fylder ingenting, så den er nem og gemme. Ikke perfekt, men virker gpdt nok kan man sige.

  • #5   2. aug 2022 #4
    Sådan en bliver det ikke.
    De er blevet brugt til stalking af personer, så nu findes der en app, som kan spore om der er en i nærheden af dig.

    #3
    45 kr i abonnement til TDC og 29 kr i abonnement til App'en.
    Det bliver ikke en løsning til 888 kr om året.


  • #6   2. aug 2022 Har lige læst lidt på mcgalleri ved at søge tracker i deres forum.
    Det ser småsort ud mht at få noget billigt nok der er godt nok synes jeg.
    Men dyrere maskiner = flere der bruger tracker.
    så der er lidt mere info derinde.
    Prisen på en knallert ift prisen på tracker med abonnnement er vel sjældent tilsvarende


  • #7   2. aug 2022 #6
    Ja, det er lidt stramt.
    Jeg skal bruge cirka 10.000 på scooteren og den kommer nok til at blive brugt på Vestegnen, så den får hårdt brug for noget der kan spore den.

    Umiddelbart, så tænker jeg også at en god alarm er vejen frem, hvis den skal overleve mere end en måned.
    Min eks' veninde købte en helt ny scooter til sin datter.
    En uge efter var den slæbt 100 meter væk og forsøgt brækket op.
    Det lykkedes ikke, så de satte ild til den i stedet for.
    Sandsynligvis for at slette deres egne spor.


  • #8   2. aug 2022 En god nattesøvn er uvurderlig.
    Men det er mit klare indtryk det ikke er nødvendigt længere. Set fra et boligområde her imellem tåstrupgård, ishøj og brøndby strand.
    De stjæler ikke maskiner til under 40'000 for pengenes skyld. Det er for at køre på dem.

    Bare man sætter en solid skivelås, for ikke at nævne kæde, så vælger de istedet at gå over i min nabo blok hvor der holder en nyere 750cc mc uden låse på, eller over i garagerne hvor der både holder en atv uden låse, en fed bobber der kan køre uden lås og en kymco super8 ganske vist med skivelås på.

    Hvis det er en nevø eller niece som måske glemmer at låse maskinen giver det mere mening.
    Men er det til dig selv er det i min optik penge ud af vinduet, medmindre det handler om nattesøvnen.

    For 3-4 år siden forsøgte nogen drenge at rende med en 15000 kr knallert jeg havde parkerer i bymidten mens jeg gik i kiosken.
    Der var skivelås med indbygget alarm.
    Jeg kom ud og alarmen skreg men ingen tog sig af det.
    Tyven havde ikke opdaget skivelåsen, så han sad og prøvede at finde frigear... troede han.

    De unge lømlers venner har ikke knallerter idag. De har el cykler og løbehjul. De ser altså ikke jævnaldrende køre knallert mere, det har nok noget at sige.
    Jeg ved ihvertfald jeg blev inspireret til at køre selv af at se jævnaldrende suse rundt på knullert.

    Men som sagt nattesøvn er uvurderlig.
    Jeg har en knallert til ca 25k holdende i cykelkælder, og hver gang der holder en flyttebil herude er jeg opmærksom haha.
    Men så igen. Den er lænket til nedløbsrør med solid kæde.
    Hvis de vil ha noget at køre på så hugger de vel nogen plader til bilen, kører hen til en tank eller supermarked, og læsser en fed maskine om bagi. Istedet for at stå og slås med at stjæle en sølle knallert.
    Så jeg sover meget godt fra det meste efterhånden.
    Vinkelslibere så er jeg stadig lutter ører men derudover så har jeg det med tyvene som jeg har det med politiet. De er nemme at undgå synes jeg.

    Men hvis man ka få en god tracker til en god pris er det selvfølgelig det nattesøvn den ka give en værd


  • #9   2. aug 2022 Du har helt ret i at de bruger dem til at køre på.
    Eller til at flygte på, når de laver indbrud, for at skaffe penge til hash.
    Nu du er "lokal", så skal den køre rundt i Hundige og der er jeg selv vokset op.
    Jeg skal have tracker på, da jeg sagtens kan se det for mig, at han bliver sparket af den eller at de hugger den imens at han holder stille med nøglerne i tændingen eller bare direkte truer sig til den.
    Så SKAL jeg kunne finde den og finde dem der har taget den.
    Låse dur ikke til en skid.
    Dem skal de nok få op, uden at det larmer.
    En skivebremse med alarm kan tages med frysespray.
    Den siger ikke noget når den er bundfrossen.
    Jeg har set det meste ske i den by.
    Det går lyn hurtigt.

    Så ja, det er for at jeg selv kan sove om natten.
    Drengen kommer slet ikke til at vide at der er tracker på den.
    Det er kun alarmen, som han bliver bekendt med.
    Jeg skal bare finde ud af hvilken det skal være.


  • #10   2. aug 2022 Tough luck.
    Hvis jeg var i dit sted havde jeg oprettet spørgsmålet på motorcykelgalleri.dk og evt facebook i speedline scooter forum eller lignende.
    Man ska nok ud til mange for at være heldig at høre om noget der er bedre end gennemsnittet


  • #11   2. aug 2022 #10
    Jeg er ikke på FB mere og så gamle er tracker spørgsmålene ikke på MC galleri, så der er nok ikke mere at hente der.


  • #12   7. aug 2022 #0

    Jeg har brugt en sinotrack st-901 i snart 5 måneder nu. Den får strøm fra scooterbatteriet og jeg har et mobilabbonnement der koster 29 kr om måneden til den.


  • #13   7. aug 2022 Den ligner måske noget kina-bras men den har fungeret helt fint for mig. Mobilabonnetmentet til 29kr er fra Greentel.

  • #14   8. aug 2022 #12
    Hvor har du købt den?


  • #16   9. aug 2022 Mit eneste problem er at den tømmer scooterbatteriet hvis jeg ikke kører tit nok.

  • #17   10. aug 2022 #16
    Hvad er tit nok?
    Har den en volt alarm, som holder øje med batteriet?
    Man kan jo sætte et ekstra 12 V batteri på scooteren og en diode imellem de ensretteren og hver af de to batterier, så de ikke kan tage strøm fra hinanden.


  • #18   10. aug 2022 Det er godt nok en skarp pris.
    Tak for link.

    Er der Greek Tel du bruger?


  • #19   10. aug 2022 #17

    jeg kører ca 3-5 km hver anden dag

    og ja den har en "low battery alarm" som sender en besked til din telefon, men jeg har ikke fået den til at virke

    #18

    Dette er abonnementet jeg bruger:

    https://www.greentel.dk/simkort-til-udstyr/simkort-gps-ur/


  • #20   10. aug 2022 #19
    Mægtigt.
    Jeg skal lige finde en scooter først.


Kommentér på:
Bedste GPS tracker

Annonce