{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Kører lidt af sig selv {{forumTopicSubject}}

Hej har lige fået gang i min scooter, en suzuki katana, den går fin i tomgang, men når jeg giver den lidt gas så bliver den ved med selv at kører, selv om jeg har sluppet gassen, og den falder så til ro igen når jeg har bremset den ned, er det rullerne eller hvad kan det værere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kører lidt af sig selv
  • #1   14. maj 2022 din tomgangskrue er nok for langt ind. prøv og skrue den en smule ud

  • #2   14. maj 2022 Ok, kan det være fordi jeg har justeret gas kablet oppe ved håndtaget og så er kommet til som du siger, til at skrue tomgang skruen for langt ind

  • #3   14. maj 2022 Jo du kunne havde strammet den for meget ved håndtaget, så den altid giver lidt gas. Hvis du løsner den og den bliver ved med at køre af sig selv, så ville jeg skrue en smule ud på tomgangsskruen

  • #4   14. maj 2022 Den vil godt gå i tomgang, det er når jeg rører ved gassen og slipper den igen at den bliver ved med at kører indtil jeg bremser den til den står stille igen og så går den fin i tomgang igen

  • #5   14. maj 2022 jaja jeg kender det. det er stadig fordi den har for høj tomgang. hvis den er for høj, så suger den nok luft igennem karburatoren til at køre lige så stille. skete for mig der jeg skiftede karburator første gang. den blev ved med at køre indtil jeg bremsede hele knallerten ned, så ville den gå ned i omdrejninger. ellers så kunne den køre 10kmt af sig selv

  • #6   14. maj 2022 Du skal have baghjulet fri fra jorden. Tomgang i varm tilstand skal stilles så baghjulet ikke drejer rundt

Kommentér på:
Kører lidt af sig selv

Annonce