{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T Hansen Scooter
  • #1   20. jan 2022 Hva for en af dem?

  • #2   21. jan 2022 Hvis den står inde i et skur og du kører på den regelmæssigt og ikke i alt for meget salt og overholder olieskift osv, så holder de ganske fint.
    Står den ude, så ruster den relativt hurtigt, men det gør de fleste scootere


  • Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    jan 2022

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3
    #3   21. jan 2022 Lifeis:

    Tænkte på den nye vga one


  • #4   21. jan 2022 Har ikke set nærmere på den.
    Kan se den er billigere end exploraen.

    Som regel er thansens kina knallerter ok de første 2 år.
    Dog er der relativt ofte problemer med dem, og thansen er ikke det fedeste sted at have garanti... de laver tit tingene langsomt og de er ikke alt for kompetente.

    Som regel begynder de at gå i selvopløsning inden de er 3 år, men sælger du den inden den er to år er det næsten ikke til at se.
    Men hvis du ikke er uheldig at få en mandagsmodel, og iøvrigt passer på den, så kan de fungere upåklageligt i et par år og stadig sælges for en ok pris med god samvittighed.

    Køreegenskaberne er mjaaa. Sådan rimelig ringe.
    Men det er sjældent det folk køber thansens kina knallerter for.

    Der er desv ikke meget andet at købe nyt lige nu fra ny af (importøren er lukket, ny på vej)
    Ellers ville jeg anbefale at overveje noget peugeot/sym fra en hæderlig forhandler som scooterworld eller køhlerknallerter.
    Prisen er lidt højere i indkøb, men det er som regel godt givet ud all things considered.

    For nogen kan thansens longjia knallerter fint dække det behov der er.
    Bare behovet ikke er skudtæt pålidelighed, gode køreegenskaber, holdbarhed, lineært værditab eller komfortabel maskineri med god førerplads.

    Hvis du ikke er alt for høj, ikke vil køre stærkt, ikke skal beholde maskinen mere end 2 år og ikke er afhængig af den virker hver dag, så meget som du er afhængig af den koster under 15k i nypris, så er den måske en rigtig fornuftig investering.

    Dog har jeg ikke set nærmere på dem, det er min vurdering ud fra dens specs og ud fra de øvrige oplevelsrr jeg har med thansen og deres kina mærke smiley
    En gang imellem ér folk ubetinget glade for deres thansen oplevelse


  • Gustav L
    Gustav L Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 3
    #5   21. jan 2022 Hey, jeg købte en vga formula 50 fra 2016 i decmeber 2021. Købte den dog brugt skiftede oile pumpen. Har selv kørt cirka 350 km på den og kører perfekt. Havde dog lidt med at knallerteren ikke vil give fuld gas, men det var fordi cdi boksen var lovlig.


  • #6   23. jan 2022 #5
    Du har købt en knallert for 5-6 år siden og kørt 350 km på den?
    Det betyder at du har kørt cirka 1 km per uge du har haft den...!!!

    Og i de 5-6 år har den vel nok stået inde i et skur?


Kommentér på:
T Hansen Scooter

Annonce