{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  t hansen scooter
  • #1   13. okt 2010 hvilken en?

  • #2   13. okt 2010 Penge ud af vinduet.
    Køb en PGO hvis det skal være discount, alt derunder er ikke pengene værd vejet op mod besværet du får med den (:


  • peter k
    peter k Online Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Følgere: 205 Emner: 87 Svar: 172
    #3   13. okt 2010 ikke nogen specielt bare genneralt

  • #4   13. okt 2010 haha har en bekændt han kommer over hele tiden med hans giantco de holder ikke længe men tjener da rimelig gode cash på at lave hans hele tiden

  • #5   13. okt 2010 vis det er giantco så hold dig væk de har ikke andet en problemer, vintilerne skal stilles efter små 100km dvs hele tiden. cpi ville jeg nok vælge og vil overhovedet ikke give 7190 Krøllen ® ret. vis man lige gidder at skifte det gense hvilket er tændningen samt cdien. cpi har akurat de samme sygedomme som den nye jog r har. da de er licens lavet. popcornen er faktis den første jog r. og blev lavet pga yamaha ikke viste hvordan de skulle føre deres "bedste" model vidre i en ordenlig størrelse smiley at jog r så også har vist sig at være det rene lort er jo så deres egen fejl der er sparet for meget som på alle nye scootere idag de koster non og shit at lave men bliver solgt til en dyr pris da folk tror de får kvalitet men går væk med kvantitet

  • #6   13. okt 2010 køb noget pgo eller yamaha & gilera i stedet, det thansen fis er bare ikke penge værd, du kan ligeså godt smide dem ud af vinduet sååå..

    de holder ikke i motoren, og du får intet og menere intet for dem når de skal sælges igen smiley

    - Nørgaard


  • #7   13. okt 2010
    Team Blue Fire Racing - Nørgaard .

    nu har min rundet de 20000km uden problemer. hva har du så at sige til dit forsvar.


  • #8   13. okt 2010 at det er noget lort efter min mening er da pænt ligeglad med om din har rundet 20000km, hva kan du få for den hvis du skal sælge den INGEN TING.. i stedet for at købe en jog r til en 6000kr brugt den holder da prisen i forhold til det gøjler værk thansen har smiley

    - Nørgaard


  • #9   13. okt 2010 Og altså hvis din ikke har fejlet noget hvorfor har du så skiftet krumtap som du skriver i dine logomenter

  • #10   13. okt 2010 har nu set flere kina 4 taktere gå over 40k km kun med noget frisk olie og et nyt tændrør engang hver 7-10.000km.. og dekører stadig som var de nye. tror ibund og grund det har noget at gøre med folks kompetancer inden for 4t og hvordan man behandler dem...

  • #11   13. okt 2010 det vel som man tager det med 4 takter...
    altså hver person har sin mening smiley

    Heino

    og det der med cpi er lavet i bund og grund af en jog r kan du da stikke op i ..... for det er da så løgn som det overhovede kan være smiley

    - Nørgaard


  • #12   13. okt 2010 well nøgaard.. de har godt nok ikke samme motor. men stellet er noget tyndt og skrøbeligt lort på begge. ledningsnettet erlort på begge. skjoldene er os noget lort på begge. så alt i alt erde alligevel ikke så langt fra hinanden. at det er en jog, gør jo ikke automatisk at den er god. ligeså gør det at den er smart hos konfier og prettyboys heller ikke at den ergod. faktisk så er jogr en af de knallerter vi oftest har på v?rkstedet med latterlige fejl

  • #13   13. okt 2010 Team Blue Fire Racing - Nørgaard .

    jeg har aldrig skiftet krumtap og det står ingen steder. det jeg har skiftet på min er tændning cylle vario og membran og det er kun for at få den til at yde lidt mere http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=235955 mere du ville vide!!


  • #14   13. okt 2010 Team Blue Fire Racing - Nørgaard .

    nej for popcornen er en licens scooter pga netop det. ellers ville yamaha nok aldrig ha fået lavet en licens scooter gennem et canadisk firma og mærkelig nok er de fleste dele også yamaha dele.

    så den dag du bare ved lidt omkring cpi så kommer du bare igen mester. for det er sq noget jeg ved!


  • #15   13. okt 2010 7400 - MiX -

    tak du burde da vide det vis du da vil gennemføre skolen denne gang smiley


  • #16   13. okt 2010 7400 - MiX -

    bortset fra at fra omkring 1998 kom den lov der hed at alle knalleter/scootere skulle have samme mm tykelse af stel samt de samme forstærkninger. det er skam ikke stellet det er det lorte el yamaha ikke kan lave som tydeligt ses på mange popcorne


  • #17   13. okt 2010 det er deres el der er v?rst ingen tvivl om det.. men stellet har crappy svejsninger og flere b?rend steder med maks 1mm gods tykkelse

  • #18   1. nov 2010 Knægte, der piller ved scooter og ikke fatter en skid, så kommer ingenting jo til og kører godt ?
    har selv haft 4 Thansen scootere, ingen af dem har haft problemer.
    der hvor der har været små-børn sidst, DER ER FEJLEN OGSÅ!
    smiley


  • #19   24. feb 2011 jeg er færdig med tun på scooter osv. så vil den ikke starte. så ryger krumbassen samt lejer. så kan man ikke dyse den ordenlig ind. og tit er tun cylinder ofte af rimlig skod kvalitet efter et par 1000km eller 3? startproblemer. ingen gnist. tændning brændt af. forkert tændnigsgnist efter 70ccm cylinder er monteret /tændningstidspunkt jeg kunne blive ved. få fat i en ordenlig udstødning som kan yde en del mere på en standard cylinder. fjer diverse begrænsninger som er proppet i den efter den er kommet til dk og lavet om til en 30/45 scooter.dyse den 4 til 6 numre op. er tændrøret cacio brun så er dysestr rigtig. så kan den godt kører de 75 stykker og trækker os en del bedre på bakker.

Kommentér på:
t hansen scooter

Annonce