{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kympo super 8 4t 2007
  • #1   23. nov 2021 måske er starter tandhjulet vendt forkert ved genmontering.
    Eller der er glemt en afstandsskive et sted el lign


  • #2   23. nov 2021 Det kan jo kun vendes på måde, den er også lige ved den vil gerne starte men noget blokerer, som om starteren ikke kan trakke el- starteren?
    Tak for dit svar


  • #3   23. nov 2021 Er batteriet ladt op? Det ska nye batterier vist gerne

  • #4   24. nov 2021 To batterier, har ladet dem op, prøver i dag, ellers tror jeg sgu motoren er stdet af,? Vil lige henvise til de ting jeg har til salg:)??

  • #5   24. nov 2021 Det plejer bare at være fejl40 den slags smiley
    Skilt ad, samlet igen, vil ikke lige.
    Plejer at være noget der lige er overset


  • #6   2. dec 2021 Hvad er fejl40?? På forhånd tak

  • #7   2. dec 2021 Ting man siger fra computer verden.
    Når det er fejl 40 så er fejlen 40cm fra skærmen smiley

    Tænker der er noget der er samlet omvendt eller glemt.

    Hvis tingene virker, man skiller det ad og sætter nye dele i og samler det igen. Og det så ikke virker. Så er det nok sket da man skruede i det, og ikke tilfældigvis mens det stod for sig selv.

    Jeg ville lade batteriet op til min zip igår.
    Sidst jeg kærte begyndte den at opføre sig som om det var fladt. Ingen startmotor. Ingen bremselys. Blinkene blinkede dobbelt tempo når den var startet op på kickstart.

    Ladte et andet batteri op og satte det i. Så ville den heller ikke starte. Det var så fordi det batteri er færdigt.

    Men det batteri der sad i da jeg kørte forleden var ikke blevet fladt. Ledningen til minuspolen var bare faldet af fordi skruen var raslet løs.
    Det er sket fordi batteriet er for småt så det lå nede i bunden af batterirummet. Ledningen har trukket lidt og vrikket sig løs. Har fikset det ved at hæve batteriet med gummi stykker under det og ved siden af så det står fast dernede når man skruer låget på batterirummet.

    Long story short. Jeg tror du skal ud og prøve at kvalitetskontrollere dit arbejde på den og evt skifte tilbage. Eller ned og brokke dig over batteriet smiley eller også mangler batterier væske eller noget helt fjerde


  • #8   5. dec 2021 Whelle
    Tror du har helt ret jeg må gå baglæns og tjekke, god historie????


  • #9   6. dec 2021 Det er som regel sådan noget

    Har ikke tal på hvor mange gange jeg har stået og prøvet at starte en maskine, for så at komme i tanke om jeg har haft tændrørshætten af og ikke sat den på igen smiley uuups


  • #10   6. dec 2021 Nej jeg er meget forsigtig med at få det hele på plads, har prøvet i dag med fulgt 8.6 amp batterie men den siger kun et lille klik, måske er el starteren stået af?? Jeg prøver at køre uden om el starteren i morgen, vil gerne købe en Pgo har du forslag til hvilken model?

  • #11   6. dec 2021 Pgo libra smiley

    Det er den eneste pgo jeg seriøst har overvejet.
    Ret praktisk indrettet, gode lygter.
    Rimelig komfortabel trods min højde.

    Hvis startmotoren klikker sker der trods alt noget.
    Har prøvet en død startermotor sku ha et lille gok for at virke igen. Pga noget med magneter derinde ka den sætte sig på tværs, men det er fra biler og mc. Ikke noget jeg har prøvet på knallert.

    Evt et dødt relæ af en slags.
    Men har aldrig selv haft den slags problemer med startmotor.
    Sprang engang hovedsikringen på min yamaha slider.
    Men ellers aldrig haft problemer med det.

    Har også mest kørt yamaha honda gilera husqvarna piaggio aprilia og den slags.
    De plejer at virke. Og virker godt smiley
    Jeg droppede ideen om en pgo libra da jeg ikke kunne finde dem billigt nok brugt ift. F.eks. piaggio fly, vespaer o.lign.

    Pgo pmx er et andet alternativ, men 99% af dem er forskruede. Og de er ikke ret praktiske. Lygterne er ikke imponerende. Vindlæ er begrænset.
    Men ellers meget komfortable. Og den kendte pgo pris/kvalitet balance. Nogenlunde holdbar og pålidelig, nem og billig at skrue i.


  • #12   22. dec 2021 Hey.
    Tak for indlæg, den startede og startede svagerer og til sidst klikkede relæet bare, så jeg kikkede under sadlen og har aldrig set så beskidt motor,slanger,benzinfilte,ALT lignede lort, nul service hvor jeg købte den fra så har total renoveret med ny karburator, vaccumslanger,starter,alt er nyt, kan det betale sig? Nej det kan sgu ej men jeg er vil med den, fed anderøv, to mega store forlygter, god comfort og lyden af en lidt høj symaskine den er fed, men går motoren sælges den i deler og så køber jeg en ymaha jog eller Pgo hot 50, god jul til alle, også jogge tosserne??????????


  • #13   22. dec 2021 Hvis du værdsætter en ren motor vil jeg fraråde hot da motor ikke er afskærmet fra baghjulet smiley
    Nuvel alle maskiner bliver møget til især hvis de ikke passes som de ska. Men der er vel alligevel en grund til julemanden kører vespa smiley


    profilbillede
  • #14   29. dec 2021 Ha ha?? jeg har renoveret den og ny spinder den som en mis, de 4t kan sgu noget.
    Godt nytår til alle herinde, pas på med det krudt det??


Kommentér på:
Kympo super 8 4t 2007

Annonce