{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera Stalker eller Pgo Hot 50?
  • #1   14. okt 2021 Kommer an på årstal og stand og pris. Hvis vi snakker om en hot fra 2017 til 4000 ville jeg nok købe den over en gammel stalker fra 2000

  • #2   14. okt 2021 hvor sidder stelnummeret på en Gilera Stalker ?

  • #3   14. okt 2021 Gilera pgo er noget over skruet pis nu og det er dårlig kvalitet og man kan få større tun til Gilera

  • #4   14. okt 2021 Har Gilera Stalker en bedre motor?

  • #5   14. okt 2021 ja det er hiper

  • #6   14. okt 2021 kan du fortælle mig hvor stelnummeret er på en Gilera Stalker ?

  • #7   15. okt 2021 på undersiden af fodpladen mener jeg men det er altid væk

  • #8   15. okt 2021 Ulempen ved gilera'en er uden tvivl, som det bliver nævnt, at stel nummeret ofte ruster væk, men kan du finde en hvor nummeret er intakt og som ikke er totalt forkneppet. Så er det et LANGT bedere valg end nogen PGO.
    Bedere motor, bedere brændstof økonomi, køre 80 alene ved at fjerne begrænsninger, mere behagelig, bedere kvalitet, og langt bedere muligheder for at Tune.

    PGO er bare en over hypet thansen knallert.


  • #9   15. okt 2021 hvad med speedfight 4 har den en god motor og er den kvalitet ligesom Gilera Stalker?

  • #10   15. okt 2021 Kender ikke til Peugeot, men tror kvaliteten er okay, men ikke lige så godt understøttet mht. skjolde og motordele som gilera'en.

  • #11   15. okt 2021 Altså der mangler flere fakta:

    Er det en Stalker, og en Hot 50 i samme årgang, pris og km osv, så klart Stalkeren.

    Men hvis hot 50´en er 10 år nyere og 2000 kr billigere, ville jeg tage den smiley


  • #13   15. okt 2021 Gileraen, uanset årgang smiley
    Dog med forbehold for stand.

    Men hvis gileraen er for gammel, så hverken eller smiley
    Har aldrig ejet en pgo. Har skruet i og kørt på et par stykker, efter jeg holdt op med at købe/sælge kina skrammel. (Gal en tidsrøver af et foretagende)
    Skal aldrig have en smiley :)

    Dog er de fine hvisa man er under 170 og bare skal køre baghjul/markræs


  • #14   15. okt 2021 Jeg har engang eget en Hot50, Umiddelbart kørte den fint, 70 km/t osv, men så ville den enten "Brække sig" typisk 20 km hjemme fra. Eller også ville den bare ikke starte overhovedet - selvom den kørte fint dagen før.

    Så ja klart giv lidt mere og får en Gilera Stalker istedet for til hver en tid (op til dig selv så faktisk at finde en tl salgs).

    PS husk mindst 1000 kr ved siden af til låse og alarmer og GPS-tracker, for ellers har du den ikke ret længe !


  • #15   15. okt 2021 Knewit du kan også godt "gå" med en Speedfihgter hvis det er 3. gen eller nyere, de ældste har folk haft mange slags bøvl med smiley

    Men tvivler på du kan finde sådan en til 5000 kr.

    Måske er VGA, eller CPI det rette valg for dig ?

    Ingen af dem kommer til at køre 30.000 km eller mere, men skal du have en problemfri scooter her og nu, fx til skole eller kæresten og helst ikke vil "skrue" for meget selv så er det det "sikre valg".

    Sælg den for 6000 kr om et par når du bliver 18 år og køber bil, så har det været billig transport i lang tid alligevel smiley


Kommentér på:
Gilera Stalker eller Pgo Hot 50?

Annonce