{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva syns folk om vga ?
  • #1   19. jul 2021 kina men ok kvalitet

  • #2   19. jul 2021 Sikkert fine nok når de bliver vedligeholdt, jeg ville nu aldrig nogen sinde købe en selv.

  • #3   19. jul 2021 Jeg ville ik købe noget vga brugt. Nyt, så holder det nok 3-4 år(hvis ik mindre)

  • #4   20. jul 2021 Jeg prøvede en kort test tur på min vens vga, og min oplevelse var:
    Den havde ikke kørt særlig langt, men alligevel virkede den til at være rimeligt slidt med lidt slør i styret.
    Sædet er bredt, men hårdt.
    Den føles ikke særlig stabil at dreje på.
    Jeg ville synes en hot kører bedre og ville foretrække den over vga.


  • #5   20. jul 2021 Prisen hos thansen er nede under det dobbelte af hvad de koster på alibaba. Så prisen er ok.
    Bedre end motocr. Altså prisen. Kvalen er det samme.
    Kina skrammel med kort holdbarhed, ringe køreegenskaber og komfort til folk der er ligeså korte som kinesere.

    De er billige men du får hvad du betaler for.
    Dæk lys lak skruer sæde vindlæ motorkraft gummi tankdæksel spejle. Det er alt sammen halvdelen værd af rigtige knallerter.

    En rigtig knallert er en knallert der er lavet, fordi nogen gerne ville lave en knallert.
    En skrotbunke er en knallert der er lavet udelukkende for at tjene penge.
    Vga er udelukkende lavet for at tjene penge.
    Det er longjia


  • #6   20. jul 2021 Hvis den bliver passet? Så holder den lige så godt som alt andet.
    Fordelen er at det er en GY6 motor, så reservedele koster intet, og kan fåes alle steder.


Kommentér på:
Hva syns folk om vga ?

Annonce