{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  aerox hva syns i ?
  • #2   27. jan 2015 den er rigtig rigtig flot med det krom det bliver jo ikke mere beskidt end hvis det var malet smiley så det pladder skal du ikke høre på og den blå er perfekt til det hvide og fed scooter til baghjuls kørsel med skivbrems bag og pæn udstødning der også passer til det andet og en scooter man lægger mærke til du får selvfølgedig ekstra høj

  • #3   27. jan 2015 Den er virkelig flot, super arbejde smiley
    - Havde det været min, ville jeg lave noget "Custom" som dette f.eks. http://gyazo.com/17f2bbc6d3fb5cd480cd61599ab57ca5

    Men det er jo selvfølgelig kun min mening smiley


  • #4   28. jan 2015 elsker krom, derfor er der alt det krom på den men vil ikke gå over styr med krom, da for meget krom ik er pænt, aerox er et projekt jeg har haft i tankerne længe få jeg fik den, at se om jeg kunne bygge den flotteste lovlige aerox op, der kommer flere dele på den og nogen der ska skiftes da de ik har det for godt eller lever op til min standart og bruger gerne langtid på at finde den del jeg vil have, bygger osse en lovlig big max op for min kæreste, hvor alle skjoldene er sparlet sammen, syns det er pænest og i samme farve tema uden så meget krom

    takker for jers svar,

    begge scooter ska have plader på og køre rundt i nordjylland her til sommer


Kommentér på:
aerox hva syns i ?

Annonce