{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Squish på airsal t6 racing 70 CCM hot 50
  • #1   20. nov du får papirer med cylinder ser burde stå der men ville tro 0.70

• #2   20. nov Der står nemlig intet om squish i manualen

• #3   20. nov det burde der

• #4   20. nov Lige dér fejler Airsal, har ikke oplevet at der står noget om squish nogle steder.

Der burde stå der ja, men faktum er at det gør det ikke..
    Ihvertfald ikke i de Kits fra airsla jeg har stået med smiley

• #5   20. nov oki det er jo for dumt men mener jeg kørte med 0.70 på min bws

• #6   20. nov Har kørt med lidt forskelligt mellem 0.60 og 0.70, det er det område du skal finde, altså TS smiley

• #7   20. nov Det vil jeg forsøge og komme ned på smiley mange tak!

• #8   20. nov Er den ikke fast Squiset , altså forstået på den måde den bare skal samles lige som TPR Racing osv . Altså bare samles med den tilhørende bundpakning ....
    Er det ikke kun en papir bundpakning med til det kitt , , også hvis de så heller skriver noget om det , så Villemoes næsten tro det bare er at samle det med tilhøreren bundpakning.... jeg ved nemlig
    Top performances TPR bare skal samles med den bundpakning der med... med mindre dette Airsal kitt er blevet lavet om ...

• #9   21. nov Du har søgt lidt på nettet, og mange kører mellem 0,6-0,8 i squish. For bedst udnyttelse af cylinder. Tror problemet måske ligger i pgo blokken. Nu har jeg fjernet bundpakning og ligger på 0,9 stadig. Giver den selvfølgelig flyvende pakning.

• #10   21. nov Hvad bund pakning køber man så til det kits , for jeg syndes ikke jeg kan finde bundpakninger specefik til Airsal T6 kits ,

• #11   21. nov Er nok nød til og montere uden, men med flydende pakning.

• #12   21. nov Kan ikke rigtig finde anden topstykke hvor jeg slipper for toppakning, hvor jeg kunne bruge o ring i stedet for.

• #13   21. nov jeg solgte mit airsal af samme grund. umuligt at få den længere ned i squish. og kører med flydende pakning ville jeg ikke anbefale. jeg prøvede med et topstykke fra stage 6 pro mk2. og det gav intet i henblik på squishen...

købte også et sæt pakninger fra athena racing kit. og skar dem til, det hjalp heller ikke noget..

tror jeg ramte 1.1cm

--> tror ikke det er meningen at squichen skal justeres på det lort smiley

• #14   21. nov Hvis det er så svært at arbejde med , tror i så ikke bare det meningen at det skal samles på den måde det kommer i pakken , Airsal T6 er SLET IKKE noget super kitt jeg syndes ikke det trækker mere end noget polini sport 50cc i 40,3mm .

• #15   23. nov #14

Det kan nok sagtens køre hvis det bare bliver klasket på, så den løsning kan man da altid vælge ja smiley

Nu er det en del år siden jeg selv kørte/skruede meget i knallert/scooter, da specielt Hot50/PGO generelt har jeg ikke ikke haft fingerene meget i, så jeg skal ikke gøre mig ret klog på PGO!

Jeg har selv kørt med Airsal T6 på flere minarelli motorer og jeg mindes ikke at have problemer med at ramme 0.6-0.7.

Det er ikke mere end et godt års tid siden, at jeg hjalp med at sætte et T6 kit på en Hot50, det forløb igen uden problemer og den endte omkring 0.7, mere præcist kan jeg ikke huske. Hvilke pakninger der var indkøbt ved jeg ikke, men det passede med den tyndeste, som jeg husker det ihvertfald smiley

Så om der er stor forskel på Hot50 motorer skal jeg ikke kunne sige, har som sagt meget lidt erfaring med dem, men kan bare sige at det KAN lade sig gøre at indstille squish på nogle Hot50 ihvertfald smiley

#14 igen smiley

Så afgjort enig i dig lidt af vejen! Det er IKKE noget crazy kit, men et super, sjovt kit til ingen penge smiley

At du så ikke kan mærke forskel på det og så Polini Sport 50cc, fortæller jo mere om dine evner til at indstille, ja undskyld jeg siger det, men der er sgu lidt en forskel.. T6 kan da gøre "hverdagskørsel" på scooter udholdeligt, hvor Polini Sport 50cc jo kun kan bruges som vægtklods, måske noget så fint som dørstopper endda smiley

• #17   24. nov Fair nok, så har du set nogle som ikke er så snilde med fingrene smiley

Man skal alle starte et sted, det var heller ikke et angreb det med at indstille dårligt smiley Det var bare det eneste som passede til det du skrev smiley

Lige et lille råd med på vejen.. ALDRIG køb Polini Sport 50/70cc!!! Som sagt er det en dørstopper smiley

Spøg til side, er bare min mening om Polini Sport xD

• #18   24. nov Jeg synes os den er noget mere omdrejnings hidsig :)??

• #19   24. nov Hvor dælen er mit svar henne ... for jeg har ikke slettet det ... hmmmmm ... har andre oplevet det , at ens besked forsvinder og nogen gange kan jeg se der slettet , det har jeg ikke ...

Men helt okey ,..
    jammen polini syndes jeg faktisk køre fint når vi taler til og fra Arbejde eller skole osv . Det er et okey kitt til de nye folk som er bgyndt at gå op det , jeg syndes ikke det så dårligt igen , det ikke meningen det skal trække som en i helvede , det er jo kun et sport kitt

Kommentér på:
Squish på airsal t6 racing 70 CCM hot 50

x